CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania:
- Wsparcie telefoniczne i mailowe klientów firmy w j. obcym
- Księgowanie dokumentów otrzymywanych od zewnętrznych oraz wewnętrznych klientów
- Analiza i rozliczanie rozrachunków z dostawcami
- Współpraca z kontrahentami w Polsce i w Europie
- Uaktualnianie danych w systemie
- Bardzo dobra/dobra znajomość jednego z języków (B2/C1): niemiecki, francuski, holenderski - niderlandzki, bułgarski, duński, fiński, węgierski, norweski, włoski, czeski, słowacki, szwedzki, hiszpański, portugalski
- Dobra znajomość j. angielskiego (B1/B2)
- Znajomośc pakietu MS Office
- (Możliwość pracy na stanowisku również juniorskim bez wcześniejszego doświadczenia w obszarze administracji, dla osób z doświadczeniem - możliwość pracy na stanowisku Specjalisty lub Seniora)
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, prywatny plan emerytalny;
- Ogólnodostępne w biurze przekąski, owoce, kanapki, kawa, herbata itp.
- Bilety do kina, do teatru, zniżki na lunch
- Pracę w nowoczesnym biurowcu w ścisłym centrum miasta
- Możliwość wykorzystania języka obcego w codziennym kontakcie z zagranicznymi kontrahentami
- Możliwość pracy zdalnej home-office (kilka dni w miesiącu)