Mikomax Smart Office to rodzinna firma działająca na międzynarodową skalę. Mieścimy się w Łodzi przy ul. Dostawczej 4. Zajmujemy się produkcją kontraktowych mebli biurowych, a naszą priorytetową linią są kabiny akustyczne marki Hushoffice. Pozwalają na komfortową pracę, zwłaszcza w przestrzeniach open space, gwarantując skupienie i koncentrację oraz poufność prowadzonych rozmów czy wideokonferencji. Wierzymy, że dobrze zaprojektowane biuro może pozytywnie wpływać na samopoczucie wszystkich osób, które z niego korzystają.
Firma powstała w 1991 roku, a pierwsze kabiny akustyczne wyprodukowaliśmy w 2014 r. Od samego początku systematycznie rozwijamy nasz zakład produkcyjny, aby zwiększać konkurencyjność i atrakcyjność oferty zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. W 2018 r. nasz zakład wdrożył laserową technikę cięcia elementów metalowych oraz rozbudował zakład metalowy. Od 2022 roku jesteśmy częścią amerykańskiej Grupy Haworth, a marka Hushoffice została włączona do kolekcji Haworth Family.
Nasze rozwiązania można znaleźć w biurach takich firm, jak Raiffeisen Bank International, Unilever, T-mobile, SEB Bank, Neuca, Concentrix, Mondial Assistance, All in! Games czy Hama. Jesteśmy obecni w ponad 50 krajach na całym świecie, niemal na każdym kontynencie.
Hushoffice to międzynarodowa marka należąca do Mikomax Smart Office będąca jednym z liderów w zakresie produkcji kabin akustycznych do biur i tworzenia elastycznych przestrzeni do pracy „flex office solution” łączący fachową wiedzę o produkcji mebli z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy.
W związku z dynamiczną ekspansją firmy i rozwojem marki na świecie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Bieżąca praca na danych w systemie ERP
- Kontakt z planistami w tematach związanych z realizacją zamówień
- Kontakt z innymi działami Spółki – szczególnie Magazynem oraz Działem Logistyki
- Analiza danych w systemie ERP
- Analiza KPI wyznaczonych na poziomie Spółki
- Doświadczenie w obsłudze klienta / analityce / pracy na systemach operacyjnych ERP
- Biegła obsługa komputera oraz pakietu MX Office ( Excel, Word, Power Point ), znajomość systemów ERP – mile widziane
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 / C1
- Zdolności analityczne
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność prowadzenia kompleksowych projektów/tematów w celu zamknięcia całości procesu realizacji zamówienia
- Umiejętność wpływania na proces w celu wyegzekwowania wymaganych informacji (umiejętność budowania autorytetu)
- Medicover Opieka Medyczna
- Medicover Sport
- Bony Sodexo
- Owoce i warzywa
- Ubezpieczenie
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- Stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi,
- Pracę w międzynarodowym środowisku i wsparcie klientów w realizacji ciekawych projektów,
- Udział w wydarzeniach, które inspirują do wprowadzenia nowych rozwiązań,
- Umowę o pracę oraz wszelkie narzędzia potrzebne do realizacji zadań,
- Przyjazną atmosferę pracy wśród ludzi których łączy wspólna pasja,
- Pogłębianie zainteresowań zawodowych oraz rozwój zawodowy dostosowany do potrzeb i kompetencji pracownika.