Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
Twoje zadania: rejestracja i monitorowanie zleceń protetycznych, obsługa korespondencji mailowej, zarządzanie informacją z platform chmurowych, kontakt poofertowy i obsługa posprzedażowa, przygotowywanie i nadzorowanie wysyłki korespondencji oraz dokumentów przewozowych, przeprowadzanie...
Zadania: Wsparcie konsultantów w dziale rekrutacji polegające na tłumaczeniu rozmów w kontakcie z osobami anglojęzycznymi; Wymagania: Wykształcenie min. średnie Umiejętność posługiwania się językiem angielskim, biegle na poziomie B2/C1 – wymóg konieczny; Znajomość obsługi...
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
Łódź, ul. Warecka 3
praca hybrydowa
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Czym będziesz się zajmować: przeprowadzanie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych; przeprowadzanie inspekcji obiektów użytkowanych; przeprowadzanie kontroli obowiązkowych; prowadzenie postępowań dotyczących wyjaśniania przyczyn powstawania katastrof budowlanych; przygotowywanie...
Monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie wykazu Klientów; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących rozliczenia Klientów; Przygotowywanie specyfikacji do faktur za usługi zgodnie z zapisami w umowach i aneksach;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: zarządzanie dokumentacją: prowadzenie i archiwizacja dokumentacji handlowej, umów, faktur, atestów, przygotowanie korespondencji, obsługa programów komputerowych: obsługa pakietu Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych systemów informatycznych wykorzystywanych w firmie,...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków rozliczanie produkcji w systemie NAV; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów produkcyjnych; rzetelne i terminowe wprowadzanie danych do systemów; wykonywanie bieżących prac administracyjnych; kontrola stanów i zamawianie komponentów produkcyjnych; zwroty komponentów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 600 zł brutto/mies.
1 dni
Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
Specjalista ds. wprowadzania danych z językiem słoweńskim lub estońskim – poziom A2-B1
Specjalista ds. wprowadzania danych z językiem słoweńskim lub estońskim – poziom A2-B1
Homeglobal
łódzkie
praca stacjonarna
2553 dni temu
Homeglobal to miejsce, które ciągle się rozwija. Doceniamy zaangażowanie i motywację do pracy. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom. Jeśli chcesz rozwijać swoją karierę w firmie działającej na rynkach międzynarodowych, to jest to praca dla Ciebie!
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. wprowadzania danych z językiem słoweńskim lub estońskim – poziom A2-B1
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich zadań będzie należało:
Wprowadzenie zamówień do bazy
Weryfikowanie poprawności danych osobowych
Bieżąca aktualizacja zamówień i zarządzanie nimi
Wsparcie w obszarze Obsługi Klienta i Sprzedaży między innymi w obsłudze mailowej
Aktywna współpraca z innymi działami
Reprezentowanie firmy i dbanie o jej wizerunek
Oczekujemy od Ciebie:
Znajomości języka słoweńskiego lub estońskiego na poziomie min. A2- B1 – warunek konieczny
Znajomość języka polskiego lub angielskiego na poziomie komunikatywnym
Staranności, dokładności i systematyczności w wykonywanych obowiązkach
Samodzielności i motywacji do pracy
Dobrej organizacji pracy własnej
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (obsługa klienta, call center, serwis, spedycja)
Orientacji na rozwiązywanie problemów
NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA!
Oferujemy:
Elastyczny grafik
Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)
Szkolenia z obsługi klienta, bazy danych oraz produktów
Możliwość awansu w strukturach firmy
Międzynarodowe środowisko pracy, gdzie będzie mógł doskonalić swój język
Przyjazną atmosferę w zespole
Dla osób spoza Warszawy możliwość pracy w systemie home office
Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
Twoje zadania: rejestracja i monitorowanie zleceń protetycznych, obsługa korespondencji mailowej, zarządzanie informacją z platform chmurowych, kontakt poofertowy i obsługa posprzedażowa, przygotowywanie i nadzorowanie wysyłki korespondencji oraz dokumentów przewozowych, przeprowadzanie...
Zadania: Wsparcie konsultantów w dziale rekrutacji polegające na tłumaczeniu rozmów w kontakcie z osobami anglojęzycznymi; Wymagania: Wykształcenie min. średnie Umiejętność posługiwania się językiem angielskim, biegle na poziomie B2/C1 – wymóg konieczny; Znajomość obsługi...
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
Łódź, ul. Warecka 3
praca hybrydowa
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Czym będziesz się zajmować: przeprowadzanie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych; przeprowadzanie inspekcji obiektów użytkowanych; przeprowadzanie kontroli obowiązkowych; prowadzenie postępowań dotyczących wyjaśniania przyczyn powstawania katastrof budowlanych; przygotowywanie...
Monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie wykazu Klientów; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących rozliczenia Klientów; Przygotowywanie specyfikacji do faktur za usługi zgodnie z zapisami w umowach i aneksach;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: zarządzanie dokumentacją: prowadzenie i archiwizacja dokumentacji handlowej, umów, faktur, atestów, przygotowanie korespondencji, obsługa programów komputerowych: obsługa pakietu Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych systemów informatycznych wykorzystywanych w firmie,...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków rozliczanie produkcji w systemie NAV; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów produkcyjnych; rzetelne i terminowe wprowadzanie danych do systemów; wykonywanie bieżących prac administracyjnych; kontrola stanów i zamawianie komponentów produkcyjnych; zwroty komponentów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 600 zł brutto/mies.
1 dni
Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.