Specjalista ds.wparcia IT – Service Desk
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za zapewnienie usług wsparcia dla zewnętrznych klientów i użytkowników w ramach zespołu obsługi, obsługę klienta zewnętrznego (call center), odbieranie, dokumentowanie i śledzenie wszystkich zgłoszeń ze strony klientów/użytkowników, a także występowanie w charakterze jedynej osoby do kontaktu (SPOC) w przypadku zgłaszanych zdarzeń, w tym także obsługa zgłoszeń aż do zamknięcia sprawy.
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie terminowego wsparcia serwisowego dla klientów, z którymi podpisano umowy ( odblokowywanie/resetowanie haseł, rozwiązywanie zgłaszanych problemów, wsparcie i instruktaż w zakresie produktów, sprawne przekazywanie spraw do poszczególnych działów)
- Ewidencja prowadzonych rozmów – rzetelne i bieżące zbieranie informacji od dzwoniących klientów, ich dokumentowanie
- Prowadzenie dokumentacji spraw klientów
- Stosowanie i realizacja procedur w oparciu o Standardowe Procedury Operacyjne
Wymagania:
- KONIECZNA biegła znajomość języka rosyjskiego
- Znajomość innych języków np. języka angielskiego, mile widziana
- Doświadczenie w zespole usług wsparcia technicznego IT, szczególnie w środowisku call center
- Biegła znajomość systemów operacyjnych Windows i aplikacji pakietu MS Office
- Umiejętność obsługi komputera, monitorów i ekranów dotykowych, znajomość oprogramowania i sprzętu komputerowego
- Zdolności organizacyjne
- Myślenie Analityczne
- Motywacja i chęć do pracy i nauki
- Punktualność,
- Komunikatywność (klient, przełożony)
- Terminowość
- Dyspozycyjność (praca zmianowa w godzinach 6-22)
- Uprzejmość i życzliwość
- Elastyczne podejście do harmonogramu prac – zapewnienie pomocy przy kwestiach wymagających pilnego wsparcia
Oferujemy:
- 48000 PLN – rocznego wynagrodzenia za pełen etat (40h/tygodniowo)
- Możliwość rozwoju
- Elastyczne godziny pracy
- Pracę w miłej atmosferze, dogodnej lokalizacji w młodym zespole