Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. HelpDesk

    Grupa Inter Cars   Giżycko    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;
  • Junior Supporter - IT Service Desk (Danish Speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Specjalista w Dziale Help Desk

    Trakcja S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Junior Supporter - IT Service Desk (Swedish speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Konsultant Techniczny ds. Wsparcia Klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Obsługa klientów (połączenia, e-maile, czat). Reagowanie na zgłoszenia techniczne, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Współpraca z innymi działami wsparcia i inżynierami. Dbanie o wysoką jakość obsługi.
  • IT Konsultant

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Wsparcie funkcjonalne użytkowników aplikacji biznesowych oraz wykonywania drobnym prac administracyjnych w systemach IT: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń użytkowników; Obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie; Doprecyzowywanie zgłoszeń – uszczegóławianie i wyjaśnianie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów; Obsługa klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Asystent / Asystentka - Wsparcie w dziale IT

    H+H Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wydawanie sprzętu pracownikom; Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji; Wgrywanie i aktualizacja aplikacji w telefonach użytkowników; Bieżące wsparcie działu.
  • Operator Helpdesk / Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za koordynację zgłoszonych incydentów (usterek technicznych, informatycznych) w obiektach klienta. Stała kontrola i nadzór nad zgłaszanymi zdarzeniami; Tworzenie raportów okresowych, analiza danych, utrzymanie i obsługa narzędzi Microsoft (Office, Power...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Pracownik help desk Poznań
Specjalista ds.wparcia IT – Service Desk

Specjalista ds.wparcia IT – Service Desk

getsix Poznań Sp. z o.o.
Poznań
praca stacjonarna
3132 dni temu
Specjalista ds.wparcia IT – Service Desk
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za zapewnienie usług wsparcia dla zewnętrznych klientów i użytkowników w ramach zespołu obsługi, obsługę klienta zewnętrznego (call center), odbieranie, dokumentowanie i śledzenie wszystkich zgłoszeń ze strony klientów/użytkowników, a także występowanie w charakterze jedynej osoby do kontaktu (SPOC) w przypadku zgłaszanych zdarzeń, w tym także obsługa zgłoszeń aż do zamknięcia sprawy.

 

Zakres obowiązków:
  • Zapewnienie terminowego wsparcia serwisowego dla klientów, z którymi podpisano umowy ( odblokowywanie/resetowanie haseł, rozwiązywanie zgłaszanych problemów, wsparcie i instruktaż w zakresie produktów, sprawne przekazywanie spraw do poszczególnych działów)
  • Ewidencja prowadzonych rozmów – rzetelne i bieżące zbieranie informacji od dzwoniących klientów, ich dokumentowanie
  • Prowadzenie dokumentacji spraw klientów
  • Stosowanie i realizacja procedur w oparciu o Standardowe Procedury Operacyjne
Wymagania:
  • KONIECZNA biegła znajomość języka rosyjskiego
  • Znajomość innych języków np. języka angielskiego, mile widziana
  • Doświadczenie w zespole usług wsparcia technicznego IT, szczególnie w środowisku call center
  • Biegła znajomość systemów operacyjnych Windows i aplikacji pakietu MS Office
  • Umiejętność obsługi komputera, monitorów i ekranów dotykowych, znajomość oprogramowania i sprzętu komputerowego
  • Zdolności organizacyjne
  • Myślenie Analityczne
  • Motywacja i chęć do pracy i nauki
  • Punktualność,
  • Komunikatywność (klient, przełożony)
  • Terminowość
  • Dyspozycyjność (praca zmianowa w godzinach 6-22)
  • Uprzejmość i życzliwość
  • Elastyczne podejście do harmonogramu prac – zapewnienie pomocy przy kwestiach wymagających pilnego wsparcia
Oferujemy:
  • 48000 PLN – rocznego wynagrodzenia za pełen etat (40h/tygodniowo)
  • Możliwość rozwoju
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę w miłej atmosferze, dogodnej lokalizacji w młodym zespole
Please remember to enter the following clause: I hereby give consent for my personal data included in my offer to be processed for the purposes of recruitment, in accordance with the Personal Data Protection Act dated 29.08.1997 (uniform text: Journal of Laws of the Republic of Poland 2014, item 1182 with further amendments).
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. HelpDesk

    Grupa Inter Cars   Giżycko    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;
  • Junior Supporter - IT Service Desk (Danish Speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Specjalista w Dziale Help Desk

    Trakcja S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Junior Supporter - IT Service Desk (Swedish speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Konsultant Techniczny ds. Wsparcia Klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Obsługa klientów (połączenia, e-maile, czat). Reagowanie na zgłoszenia techniczne, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Współpraca z innymi działami wsparcia i inżynierami. Dbanie o wysoką jakość obsługi.
  • IT Konsultant

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Wsparcie funkcjonalne użytkowników aplikacji biznesowych oraz wykonywania drobnym prac administracyjnych w systemach IT: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń użytkowników; Obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie; Doprecyzowywanie zgłoszeń – uszczegóławianie i wyjaśnianie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów; Obsługa klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Asystent / Asystentka - Wsparcie w dziale IT

    H+H Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wydawanie sprzętu pracownikom; Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji; Wgrywanie i aktualizacja aplikacji w telefonach użytkowników; Bieżące wsparcie działu.
  • Operator Helpdesk / Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za koordynację zgłoszonych incydentów (usterek technicznych, informatycznych) w obiektach klienta. Stała kontrola i nadzór nad zgłaszanymi zdarzeniami; Tworzenie raportów okresowych, analiza danych, utrzymanie i obsługa narzędzi Microsoft (Office, Power...