Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

    Intrum Sp. z o.o   Wrocław, ul. Czesława Miłosza 15    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności – będziesz ustalać przyczyny opóźnień oraz prowadzić negocjacje na etapie polubownym, bo naszym celem jest pomaganie klientom i zawsze znaleźć rozwiązanie! aktualizowanie i...
  • Konsultant Call Center ds. Obsługi Należności z doświadczeniem

    Intrum Sp. z o.o   Wrocław, ul. Czesława Miłosza 15    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klientów przez telefon w celu uregulowania zaległych płatności: diagnozowanie przyczyn opóźnień i negocjowanie warunków spłaty. Aktualizacja i pozyskiwanie ważnych danych kontaktowych klientów, co przyczyni się do szybkiego rozwiązywania spraw. Aktywne...
  • Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

    Intrum Sp. z o.o   Białystok, ul. Węglowa 5    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności – będziesz ustalać przyczyny opóźnień oraz prowadzić negocjacje na etapie polubownym, bo naszym celem jest pomaganie klientom i zawsze znaleźć rozwiązanie! aktualizowanie i...
  • Specjalista ds. windykacji telefonicznej

    specjalista mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Telefoniczny kontakt z dłużnikami, Negocjowanie, ustalanie warunków oraz monitorowanie spłaty zobowiązań, Realizacja wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych, Wyjaśnienie przyczyn opóźnień w zakresie braku płatności, Skuteczne motywowanie do dokonania...
  • Specjalista / Specjalistka w Biurze Windykacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie negocjacji na etapie windykacji polubownej; obsługę spraw na drodze sądowej; kontakt z kancelariami prawnymi i komorniczymi; archiwizacja obsługiwanych dokumentów; raportowanie prowadzonych działań i efektów pracy;
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Monitoringu Należności

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Rudniki, k. Częstochowy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Monitoring terminowości płatności; Windykacja wewnętrzna (procedura monitowania klientów) – komunikacja z klientami; Raportowanie poziomów należności oraz analiza wskaźników spływu należności – raporty operacyjne oraz zarządcze; Przegląd i realizacja...
  • Konsultant Call Center ds. Obsługi Należności z doświadczeniem

    Intrum Sp. z o.o   Białystok, ul. Węglowa 5    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klientów przez telefon w celu uregulowania zaległych płatności: diagnozowanie przyczyn opóźnień i negocjowanie warunków spłaty. Aktualizacja i pozyskiwanie ważnych danych kontaktowych klientów, co przyczyni się do szybkiego rozwiązywania spraw. Aktywne...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

Intrum Sp. z o.o
Wrocław, ul. Czesława Miłosza 15
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
18 dni temu
Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Czesława Miłosza 15
Intrum powstało w wyniku połączenia szwedzkiej grupy Intrum Justitia i norweskiego podmiotu Lindorff, stając się niekwestionowanym światowym liderem w branży windykacji i zarządzania wierzytelnościami. Obecnie prowadzimy działalność w 20 krajach na terenie całej Europy i zatrudniamy ponad 10.000 pracowników. Dbamy o to, aby firmy korzystające z naszych usług otrzymywały płatności na czas, jednocześnie pomagając osobom zadłużonym odzyskać kontrolę nad finansami.

Nasz zespół

W Intrum cenimy współpracę, otwartość i wzajemne wsparcie. Nasz zespół to profesjonaliści z różnych dziedzin, którzy dzielą się wiedzą i doświadczeniem, tworząc przy tym środowisko pracy sprzyjające zarówno rozwojowi zawodowemu, jak i osobistemu. Panuje u nas kultura otwartej komunikacji oraz atmosfera wzajemnego szacunku, dzięki czemu każdy członek zespołu ma realny wpływ na sukces organizacji. Dbamy o to, abyś czuł/a się częścią wspólnoty, gdzie Twoje zaangażowanie i pomysły są doceniane, a codzienna praca przebiega w przyjaznym i profesjonalnym otoczeniu.
Twój zakres obowiązków:
  • telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności – będziesz ustalać przyczyny opóźnień oraz prowadzić negocjacje na etapie polubownym, bo naszym celem jest pomaganie klientom i zawsze znaleźć rozwiązanie!
  • aktualizowanie i pozyskiwanie danych kontaktowych oraz informacji kluczowych dla skutecznej obsługi klientów – Twoje zaangażowanie przyspieszy rozwiązanie spraw
  • Twój rozwój jest dla nas priorytetem, dlatego aktywne uczestnictwo w szkoleniach, coachingach i spotkaniach rozwojowych jest wpisane w zakres obowiązków
Nasze wymagania:
  • doświadczenie w pracy w Call Center (obsługa klienta) - idealnie, jeżeli Twoje doświadczenie jest związane z zarządzaniem należnościami i negocjacją spłat zadłużeń
  • wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne – to klucz do sukcesu w naszej branży!
  • jesteś głodny/a wiedzy? Super! Szukamy ludzi, którzy chcą rosnąć razem z nami i ciągle się rozwijać – my zapewnimy Ci przestrzeń i narzędzia, żebyś mógł/a osiągać coraz więcej!
  • masz motywację do osiągania wyników – jeśli napędza Cię osiąganie celów i zdobywanie wyników, na pewno znajdziesz tu miejsce dla siebie. Nasz system premiowy doceni Twoje zaangażowanie!
Co oferujemy?
  • rozwój od pierwszego dnia – dostaniesz od nas kompleksowe szkolenie, które przygotuje Cię do pracy na najwyższym poziomie
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym
  • możliwość pracy hybrydowej – po okresie wdrożenia możesz połączyć pracę zdalną z pracą w biurze
  • pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, platforma MyBenefit, program wellbeingowy Mindgram – dbamy o Twoje zdrowie i dobre samopoczucie
  • atmosfera wsparcia i otwartości – u nas liczy się współpraca, a Twoje pomysły są zawsze mile widziane
  • kultura feedbacku i ciągłego doskonalenia – Twój rozwój jest dla nas ważny, dlatego regularnie otrzymasz konstruktywny feedback, który pomoże Ci stawać się lepszą wersją samego siebie
Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli zgody:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, których podanie jest dobrowolne, w celu przystąpienia do procesu rekrutacyjnego, do którego przystępuję, wyrażając niniejszą zgodę, oraz w zakresie, o którym mowa w obowiązku informacyjnym dołączonym do ogłoszenia rekrutacyjnego.

Informujemy, że aplikacje nie zawierające ww. klauzuli zgody nie będą rozpatrywane, a dane osobowe zostaną usunięte

Klauzula dla kandydatów: tutaj.
 

Poznaj

Intrum Sp. z o.o

Intrum powstało w wyniku połączenia szwedzkiej grupy Intrum Justitia i norweskiego podmiotu Lindorff, stając się niekwestionowanym światowym liderem w branży windykacji i zarządzania wierzytelnościami. Obecnie prowadzimy działalność w 20 krajach na terenie całej Europy i zatrudniamy ponad 10.000 pracowników. Dbamy o to, aby firmy korzystające z naszych usług otrzymywały płatności na czas, jednocześnie pomagając osobom zadłużonym odzyskać kontrolę nad finansami.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

    Intrum Sp. z o.o   Wrocław, ul. Czesława Miłosza 15    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności – będziesz ustalać przyczyny opóźnień oraz prowadzić negocjacje na etapie polubownym, bo naszym celem jest pomaganie klientom i zawsze znaleźć rozwiązanie! aktualizowanie i...
  • Konsultant Call Center ds. Obsługi Należności z doświadczeniem

    Intrum Sp. z o.o   Wrocław, ul. Czesława Miłosza 15    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klientów przez telefon w celu uregulowania zaległych płatności: diagnozowanie przyczyn opóźnień i negocjowanie warunków spłaty. Aktualizacja i pozyskiwanie ważnych danych kontaktowych klientów, co przyczyni się do szybkiego rozwiązywania spraw. Aktywne...
  • Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

    Intrum Sp. z o.o   Białystok, ul. Węglowa 5    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności – będziesz ustalać przyczyny opóźnień oraz prowadzić negocjacje na etapie polubownym, bo naszym celem jest pomaganie klientom i zawsze znaleźć rozwiązanie! aktualizowanie i...
  • Specjalista ds. windykacji telefonicznej

    specjalista mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Telefoniczny kontakt z dłużnikami, Negocjowanie, ustalanie warunków oraz monitorowanie spłaty zobowiązań, Realizacja wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych, Wyjaśnienie przyczyn opóźnień w zakresie braku płatności, Skuteczne motywowanie do dokonania...
  • Specjalista / Specjalistka w Biurze Windykacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie negocjacji na etapie windykacji polubownej; obsługę spraw na drodze sądowej; kontakt z kancelariami prawnymi i komorniczymi; archiwizacja obsługiwanych dokumentów; raportowanie prowadzonych działań i efektów pracy;
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Monitoringu Należności

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Rudniki, k. Częstochowy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Monitoring terminowości płatności; Windykacja wewnętrzna (procedura monitowania klientów) – komunikacja z klientami; Raportowanie poziomów należności oraz analiza wskaźników spływu należności – raporty operacyjne oraz zarządcze; Przegląd i realizacja...
  • Konsultant Call Center ds. Obsługi Należności z doświadczeniem

    Intrum Sp. z o.o   Białystok, ul. Węglowa 5    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klientów przez telefon w celu uregulowania zaległych płatności: diagnozowanie przyczyn opóźnień i negocjowanie warunków spłaty. Aktualizacja i pozyskiwanie ważnych danych kontaktowych klientów, co przyczyni się do szybkiego rozwiązywania spraw. Aktywne...