Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

    Intrum Sp. z o.o   Wrocław, ul. Czesława Miłosza 15    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności – będziesz ustalać przyczyny opóźnień oraz prowadzić negocjacje na etapie polubownym, bo naszym celem jest pomaganie klientom i zawsze znaleźć rozwiązanie! aktualizowanie i...
  • Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

    Intrum Sp. z o.o   Białystok, ul. Węglowa 5    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności – będziesz ustalać przyczyny opóźnień oraz prowadzić negocjacje na etapie polubownym, bo naszym celem jest pomaganie klientom i zawsze znaleźć rozwiązanie! aktualizowanie i...
  • Specjalista ds. windykacji telefonicznej

    specjalista mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków Telefoniczny kontakt z dłużnikami, Negocjowanie, ustalanie warunków oraz monitorowanie spłaty zobowiązań, Realizacja wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych, Wyjaśnienie przyczyn opóźnień w zakresie braku płatności, Skuteczne motywowanie do dokonania...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Monitoringu Należności

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Rudniki, k. Częstochowy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Monitoring terminowości płatności; Windykacja wewnętrzna (procedura monitowania klientów) – komunikacja z klientami; Raportowanie poziomów należności oraz analiza wskaźników spływu należności – raporty operacyjne oraz zarządcze; Przegląd i realizacja...
  • Specjalista / Specjalistka w Biurze Windykacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie negocjacji na etapie windykacji polubownej; obsługę spraw na drodze sądowej; kontakt z kancelariami prawnymi i komorniczymi; archiwizacja obsługiwanych dokumentów; raportowanie prowadzonych działań i efektów pracy;
  • Konsultant Call Center ds. Obsługi Należności z doświadczeniem

    Intrum Sp. z o.o   Wrocław, ul. Czesława Miłosza 15    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klientów przez telefon w celu uregulowania zaległych płatności: diagnozowanie przyczyn opóźnień i negocjowanie warunków spłaty. Aktualizacja i pozyskiwanie ważnych danych kontaktowych klientów, co przyczyni się do szybkiego rozwiązywania spraw. Aktywne...
  • Konsultant Call Center ds. Obsługi Należności z doświadczeniem

    Intrum Sp. z o.o   Białystok, ul. Węglowa 5    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klientów przez telefon w celu uregulowania zaległych płatności: diagnozowanie przyczyn opóźnień i negocjowanie warunków spłaty. Aktualizacja i pozyskiwanie ważnych danych kontaktowych klientów, co przyczyni się do szybkiego rozwiązywania spraw. Aktywne...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Pracownik ds. Telewindykacji Poznań
Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

INEA S.A.
Poznań, Poznań, Wysogotowo
praca stacjonarna
2734 dni temu
Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej
Miejsce pracy: Poznań, Wysogotowo

Zakres obowiązków:
  • Monitorowanie przeterminowanych należności klientów;
  • Kontakt z dłużnikami (m.in. rozmowy telefoniczne, korespondencja mailowa i tradycyjna);
  • Wykonywanie czynności związane z procesem windykacyjnym (zlecanie blokowania i odblokowywania dostępu do usług , prowadzenie negocjacji, podpisywanie porozumień);
  • Wykonywanie czynności mających na celu minimalizowanie poziomu przeterminowanych należności;
  • Aktualizacja informacji w tym danych kontaktowych klientów, które są pomoce przy prowadzeniu windykacji telefonicznej;
  • Realizacja przydzielonych zgłoszeń z różnych kanałów komunikacji;
  • Archiwizacja dokumentów.
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane;
  • Znajomość na poziomie dobrym wybranych narzędzi z pakietu MS Office (Word, Excel);
  • Doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą klienta;
  • Wysoka odporność na stres i pracę pod presją czasu;
  • Zorientowanie na cel;
  • Umiejętność łagodzenia konfliktów;
  • Inicjatywa i konsekwencja w realizowaniu wyznaczonych zadań.
Oferujemy:
  • Pracę na samodzielnym stanowisku ze wsparciem zgranego zespołu i przełożonego;
  • Szeroki pakiet benefitów pracowniczych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, dofinansowanie do urlopu, bony świąteczne);
  • Możliwość korzystania z usług INEA na preferencyjnych warunkach;
  • Dostęp do bezpłatnego autobusu pracowniczego;
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach działu windykacji, jak i całej organizacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

    Intrum Sp. z o.o   Wrocław, ul. Czesława Miłosza 15    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności – będziesz ustalać przyczyny opóźnień oraz prowadzić negocjacje na etapie polubownym, bo naszym celem jest pomaganie klientom i zawsze znaleźć rozwiązanie! aktualizowanie i...
  • Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

    Intrum Sp. z o.o   Białystok, ul. Węglowa 5    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności – będziesz ustalać przyczyny opóźnień oraz prowadzić negocjacje na etapie polubownym, bo naszym celem jest pomaganie klientom i zawsze znaleźć rozwiązanie! aktualizowanie i...
  • Specjalista ds. windykacji telefonicznej

    specjalista mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków Telefoniczny kontakt z dłużnikami, Negocjowanie, ustalanie warunków oraz monitorowanie spłaty zobowiązań, Realizacja wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych, Wyjaśnienie przyczyn opóźnień w zakresie braku płatności, Skuteczne motywowanie do dokonania...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Monitoringu Należności

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Rudniki, k. Częstochowy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Monitoring terminowości płatności; Windykacja wewnętrzna (procedura monitowania klientów) – komunikacja z klientami; Raportowanie poziomów należności oraz analiza wskaźników spływu należności – raporty operacyjne oraz zarządcze; Przegląd i realizacja...
  • Specjalista / Specjalistka w Biurze Windykacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie negocjacji na etapie windykacji polubownej; obsługę spraw na drodze sądowej; kontakt z kancelariami prawnymi i komorniczymi; archiwizacja obsługiwanych dokumentów; raportowanie prowadzonych działań i efektów pracy;
  • Konsultant Call Center ds. Obsługi Należności z doświadczeniem

    Intrum Sp. z o.o   Wrocław, ul. Czesława Miłosza 15    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klientów przez telefon w celu uregulowania zaległych płatności: diagnozowanie przyczyn opóźnień i negocjowanie warunków spłaty. Aktualizacja i pozyskiwanie ważnych danych kontaktowych klientów, co przyczyni się do szybkiego rozwiązywania spraw. Aktywne...
  • Konsultant Call Center ds. Obsługi Należności z doświadczeniem

    Intrum Sp. z o.o   Białystok, ul. Węglowa 5    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klientów przez telefon w celu uregulowania zaległych płatności: diagnozowanie przyczyn opóźnień i negocjowanie warunków spłaty. Aktualizacja i pozyskiwanie ważnych danych kontaktowych klientów, co przyczyni się do szybkiego rozwiązywania spraw. Aktywne...