Specjalista ds. windykacji (praca w Call Center)
Miejsce pracy: Lublin, Nałęczów, Puławy
EOS KSI Polska należy do międzynarodowej grupy EOS Holding, w którym pracują eksperci w dziedzinie międzynarodowego zarządzania wierzytelnościami. Więcej na https://pl.eos-solutions.com
Grupa EOS jest częścią międzynarodowej Grupy OTTO, dostarczającej usługi finansowe dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Dzięki naszym pracownikom na całym świecie rozwijamy się każdego dnia.
Oferujemy różnorodne działania w innowacyjnym środowisku pracy. Cenimy sobie kreatywność, uczciwość i zaufanie.
Twój zakres obowiązków
- Negocjacje telefoniczne w zakresie spłat zobowiązań
- Wyjaśnianie przyczyn opóźnień i ustalanie warunków spłat
- Monitorowanie harmonogramów spłat
- Aktualizacja danych oraz informacji o osobach zadłużonych w systemie informatycznym
Nasze wymagania
- Wykształcenie min. średnie
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Nastawienie na realizację wyznaczonych celów
- Asertywność, odporność na stres oraz zdolności negocjacyjne
- Dojrzałe i odpowiedzialne podejście do podejmowanych działań
- Otwartość na rozwój oraz nabywanie nowych umiejętności
Mile widziane
- Osoby z doświadczeniem w obszarze windykacji oraz Call Center
To oferujemy
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełen etat w wiodącej firmie finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku
- Motywujący system wynagrodzenia (podstawa uzależniona od posiadanego doświadczenia + premia za wyniki)
- Nagrody w ramach platformy motywacyjnej
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji
- Pracę pięć dni w tygodniu w systemie zmianowym w godzinach pomiędzy 8:00 – 20:00
- Na czas pandemii, możliwość pracy zdalnej
- Po wdrożeniu w obowiązki w biurze w Lublinie możliwość realizacji pracy zdalnej
- Dofinansowanie do świadczeń socjalnych m.in. karty Multisport, prywatnej opieki medycznej
- Dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
- Pracę w zgranym, dynamicznym zespole
Twój zakres obowiązków
- Negocjacje telefoniczne w zakresie spłat zobowiązań
- Wyjaśnianie przyczyn opóźnień i ustalanie warunków spłat
- Monitorowanie harmonogramów spłat
- Aktualizacja danych oraz informacji o osobach zadłużonych w systemie informatycznym
Nasze wymagania
- Wykształcenie min. średnie
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Nastawienie na realizację wyznaczonych celów
- Asertywność, odporność na stres oraz zdolności negocjacyjne
- Dojrzałe i odpowiedzialne podejście do podejmowanych działań
- Otwartość na rozwój oraz nabywanie nowych umiejętności
Mile widziane
- Osoby z doświadczeniem w obszarze windykacji oraz Call Center
To oferujemy
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełen etat w wiodącej firmie finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku
- Motywujący system wynagrodzenia (podstawa uzależniona od posiadanego doświadczenia + premia za wyniki)
- Nagrody w ramach platformy motywacyjnej
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji
- Pracę pięć dni w tygodniu w systemie zmianowym w godzinach pomiędzy 8:00 – 20:00
- Na czas pandemii, możliwość pracy zdalnej
- Po wdrożeniu w obowiązki w biurze w Lublinie możliwość realizacji pracy zdalnej
- Dofinansowanie do świadczeń socjalnych m.in. karty Multisport, prywatnej opieki medycznej
- Dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
- Pracę w zgranym, dynamicznym zespole