Ogłoszenie numer: 265411, z dnia 2013-03-11
poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Windykacji Należności
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Windykacja należności
- Kontrola należności oraz nadzór nad ich spłatą
- Kontakty z : kancelarią prawną, firmą windykacyjną i bankami
- Praca w systemie operacyjno księgowym Symfonia
Wymagania
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (np. dział prawny i windykacji) min. 2 lata
- Znajomość prawa - windykacja/ administracja
- Umiejętność pisania pozwów ( współpraca z kancelariami )
- Wykształcenie wyższe najlepiej prawnicze
- Znajomość obsługi komputera (MS Office) – Excel zaawansowany
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Znajomość technik windykacji telefonicznej
- Zdolność analitycznego myślenia
- Wysoka kultura osobista
- Co najmniej komunikatywna znajomość jęz. angielskiego
Oferujemy
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowej korporacji
- Prace w młodym , dynamicznym zespole
- Prywatną opiekę medyczną
- Pakiet rekreacyjno – sportowy
Poznaj
Fraikin Polska Sp. z o.o.
Fraikin Polska dostarcza sprzęt i usługi firmom i instytucjom, korzystającym z pojazdów użytkowych w codziennej działalności. Usługi te są częścią nowoczesnych rozwiązań zarządzania, które nasza firma oferuje wszystkim użytkownikom pojazdów: od właścicieli jednej ciężarówki do przedsiębiorstw dysponujących całymi flotami.
Spółki Grupy Fraikin łączy wspólna, głęboko zakorzeniona kultura pracy, wynikająca z ponad 70-letniego doświadczenia w zaspokajaniu potrzeb ogromnej rzeszy klientów – firm i instytucji różnej wielkości, działających na różnych polach i znajdującyFraikin Polskach się na różnych etapach rozwoju.
Fraikin dostarcza niemal wszystkie rodzaje nadwozi takie jak furgony zintegrowane i do zabudowy, pojazdy kurtynowe, chłodnie, ciężarówki z opuszczanymi bokami i platformą załadunkową, samo rozładowcze oraz wiele innych pojazdów specjalistycznych.
Zespół menadżerów, techników, specjalistów obsługi klienta, jest zawsze dostępny w pobliżu klienta. Zespołom terenowym pomagają i doradzają specjaliści z centrali, odpowiedzialni za efektywność i poziom usług, satysfakcję klienta oraz opracowywanie nowych ofert usług w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby klientów.