Zadania:
-
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu telefonicznego z Klientem (inicjowanie połączeń wychodzących i przyjmowanie połączeń przychodzących)
-
kontrola oraz windykowanie należności w początkowym stadium zaległości
-
dążenie do osiągania jak najlepszych wyników.
Wymagania:
-
wykształcenie minimum średnie
-
umiejętność prowadzenia telefonicznych negocjacji z klientem
-
konsekwencja w działaniu
-
silna motywacja do realizacji wyznaczonych celów
-
mile widziane doświadczenie na stanowisku windykatora
-
znajomość pakietu MS Office
-
znajomość języka angielskiego dodatkowym atutem
-
komunikatywność i umiejętności interpersonalne
-
odporność na stres
Firma oferuje:
-
interesującą pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się organizacji
-
umowę o pracę na pełny etat
-
atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do posiadanych umiejętności i doświadczenia
-
możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń jak również udział w projektach