Miejsce pracy: Ełk
Nr ref.: GDD/103/09/2017
Główne zadania:
• prowadzenie działań monitorujących i wyjaśniających przyczyny powstawania opóźnień w spłacie należności
• rozpoznawanie i ocena sytuacji majątkowej klienta oraz zbieranie informacji służących odzyskaniu należności
• weryfikacja/ustalanie aktualnych oraz nowych danych adresowych i teleadresowych klientów
• ustalanie spłaty zaległej należności
• realizacja zadań związanych z restrukturyzacją wierzytelności, w tym prowadzenie negocjacji z klientami w sprawie spłaty wierzytelności, przyjmowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umów restrukturyzacyjnych oraz ugód
• realizacja zleconych zadań w procesie monitoringu zabezpieczeń wierzytelności trudnych, w tym dokumentacja fotograficzna
• przejmowanie majątku klienta, stanowiącego przedmiot przewłaszczenia lub zastawu – pełnomocnictwa do przejmowania majątku
• pozyskiwanie informacji niezbędnych w procesie zarządzania wierzytelnościami trudnymi z akt sądowych (w tym KRS, KW, akta upadłościowe) i komorniczych oraz dokumentacji urzędów miast i gmin
• reprezentowanie Banku przy czynnościach wykonywanych na rzecz CRW przez komorników i rzeczoznawców
• udział w procesie dokumentowania nieściągalności wierzytelności
• sporządzanie raportów z przeprowadzonych działań/wizyt
• podejmowanie decyzji w negocjacjach z klientami zgodnie z posiadanymi kompetencjami
• współpraca z pracownikami właściwych jednostek i komórek organizacyjnych Banku w zakresie realizowanych zadań
• rejestracja w odpowiedniej aplikacji ustaleń z przeprowadzonych działań/wizyt wraz z rekomendowaniem sposobów postępowania z wierzytelnością trudną
Oczekujemy:
• wykształcenia średniego/wyższego – preferowane wykształcenie wyższe w szczególności kierunki: ekonomia, prawo, zarządzanie
• doświadczenia w pracy w instytucjach finansowych, doświadczenie w firmie windykacyjnej lub instytucji finansowej, w tym w obszarze restrukturyzacji i windykacji bezpośredniej, terenowej- mile widziane
• wiedzy z zakresu efektywnego prowadzenia negocjacji uwarunkowanej znajomością typologii dłużników, znajomością technik negocjacyjnych
• umiejętności oceny ekonomicznej sytuacji dłużników oraz możliwości spłaty zadłużenia – mile widziane
• umiejętności oceny stanu nieruchomości zabudowanej i niezabudowanej pod kątem realizacji tego zabezpieczenia w procesie windykacji – mile widziane
• podstawowej znajomości przepisów prawa związanych z dochodzeniem należności
• umiejętności zarządzania własnym czasem, ustalania priorytetów, samodzielności, komunikatywności, łatwości w nawiązywaniu kontaktów, umiejętności perswazji, odporności na stres
• znajomości pakietu MS Office (szczególnie dobrej znajomości systemu Excel)
• czynnego prawa jazdy kategorii B (gotowości do odbywania częstych podróży służbowych)
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.