Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: CEN/087/06/2017
Główne zadania:
•prowadzenie działań monitorujących i wyjaśniających przyczyny powstawania opóźnień w spłacie należności
•rozpoznawanie i ocena sytuacji majątkowej klienta oraz zbieranie informacji służących odzyskaniu należności
•weryfikacja/ustalanie aktualnych oraz nowych danych adresowych i teleadresowych klientów
•ustalanie spłaty zaległej należności
•realizacja zadań związanych z restrukturyzacją wierzytelności, w tym prowadzenie negocjacji z klientami w sprawie spłaty wierzytelności, przyjmowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umów restrukturyzacyjnych oraz ugód
•realizacja zleconych zadań w procesie monitoringu zabezpieczeń wierzytelności trudnych, w tym dokumentacja fotograficzna
•przejmowanie majątku klienta, stanowiącego przedmiot przewłaszczenia lub zastawu – pełnomocnictwa do przejmowania majątku
•pozyskiwanie informacji niezbędnych w procesie zarządzania wierzytelnościami trudnymi z akt sądowych (w tym KRS, KW, akta upadłościowe) i komorniczych oraz dokumentacji urzędów miast i gmin
•reprezentowanie Banku przy czynnościach wykonywanych na rzecz CRW przez komorników i rzeczoznawców
•udział w procesie dokumentowania nieściągalności wierzytelności
•praca mobilna w terenie – obszar województwo dolnośląskie
•sporządzanie raportów z przeprowadzonych działań/wizyt
•podejmowanie decyzji w negocjacjach z klientami zgodnie z posiadanymi kompetencjami
•współpraca z pracownikami właściwych jednostek i komórek organizacyjnych Banku w zakresie realizowanych zadań
•rejestracja w odpowiedniej aplikacji ustaleń z przeprowadzonych działań/wizyt wraz z rekomendowaniem sposobów postępowania z wierzytelnością trudną
Oczekujemy:
•wykształcenia średniego/wyższego – preferowane wykształcenie wyższe w szczególności kierunki: ekonomia, prawo, zarządzanie
•doświadczenia w pracy w instytucjach finansowych, doświadczenie w firmie windykacyjnej lub instytucji finansowej, w tym w obszarze restrukturyzacji i windykacji bezpośredniej, terenowej- mile widziane
•wiedzy z zakresu efektywnego prowadzenia negocjacji uwarunkowanej znajomością typologii dłużników, znajomością technik negocjacyjnych
•umiejętności oceny ekonomicznej sytuacji dłużników oraz możliwości spłaty zadłużenia
•umiejętności oceny stanu nieruchomości zabudowanej i niezabudowanej pod kątem realizacji tego zabezpieczenia w procesie windykacji – mile widziane
•podstawowej znajomości przepisów prawa związanych z dochodzeniem należności
•umiejętności zarządzania własnym czasem, ustalania priorytetów, samodzielności, komunikatywności, łatwości w nawiązywaniu kontaktów, umiejętności perswazji, odporności na stres
•znajomości pakietu MS Office (szczególnie dobrej znajomości systemu Excel)
•czynnego prawa jazdy kategorii B (gotowości do odbywania częstych podróży służbowych)
Oferujemy:
•umowę o pracę
•atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
•konkurencyjne wynagrodzenie
•profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.