Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat, praca od poniedziałku do piątku
- współudział w przygotowywaniu strategii rozwoju usług cyfrowych zgodnie ze strategią Poczty Polskiej S.A.
- przygotowywanie koncepcji i wdrażanie nowych usług cyfrowych wraz z kanałami ich dystrybucji
- kreowanie wartości dodanych do usług podstawowych, doskonalenie i modyfikowanie istniejących usług
- współpraca z organami nadzoru, w tym w zakresie usług e-Doręczenia
- współudział w projektowaniu zasad polityki cenowej i opustowej w odniesieniu do zarządzanych usług i sprawowanie nadzoru nad ich realizacją we współpracy z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Spółki
- opracowywanie regulaminów, procedur wewnętrznych, standardów jakości dotyczących zarządzanych usług i nadzorowanie ich realizacji
- masz wyższe wykształcenie
- znasz rynek usług pocztowych oraz cyfrowych i interesujesz się nowymi rozwiązaniami technologicznymi
- dobrze znasz programy pakietu MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Teams)
- jesteś samodzielny i dobrze organizujesz swoją pracę
- chcesz i umiesz współpracować w zespole
- jesteś kreatywny i lubisz wyzwania
- doświadczenie w pracy z dokumentami w języku xml
- udział w projektach z elementami integracji poprzez interfejsy API
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej
- trzynastą pensję i dodatek stażowy za pracę w Poczcie Polskiej
- możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach
- kartę rabatową Biznestank i zniżki u partnerów biznesowych
- miejsce do pozostawienia roweru z zapleczem sanitarnym
- możliwość dołączenia do pocztowych grup sportowych
Zainteresowała Cię oferta?
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym