Madkom SA to spółka, która działa w obszarze oprogramowania dla samorządów oraz służb publicznych
od 2005 r. Nasze systemy optymalizują pracę urzędów w zakresie obiegu dokumentów, zarządzania budżetem oraz systemami dostępu do usług publicznych.
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. wdrożeń
Miejsce pracy: Gdynia
Jeśli jesteś osobą, która ceni:
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- stabilne zatrudnienie
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- realizację zadań w zespole nastawionym na współpracę
wyślij aplikację i dołącz do naszego zespołu.
Do Twoich codziennych obowiązków będzie należało prowadzenie szkoleń oraz wdrażanie wytwarzanego przez firmę produktu u klienta.
Działania osoby na tym stanowisku składają się z:
- prowadzenia szkoleń i wdrożeń na terenie całej Polski
- prowadzenia dokumentacji wdrożeniowej
- budowania i rozwijania długotrwałych relacji z klientami
Wymagania:
- wykształcenie średnie
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub prezentacji
- odporność na stres, komunikatywność, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji
- gotowość do wyjazdów
- prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe lub status studenta ostatniego roku studiów zaocznych lub wieczorowych
- doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika administracji publicznej
- doświadczenie w zakresie wdrażania systemów informatycznych dla administracji publicznej
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Instrukcji Kancelaryjnej
- znajomość zagadnień związanych z systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów, ePUAP
- znajomość zagadnień związanych z budżetowaniem w Jednostkach Samorządu Terytorialnego
Oferujemy:
- pracę w stabilnej finansowo firmie informatycznej
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie w pełnym wymiarze czasowym
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
- telefon komórkowy, laptop
- swobodną atmosferę pracy