Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za rozwój usługi eCommerce, wdrażanie nowych Klientów oraz aktywne wsparcie Departamentu Biznesu w pozyskiwaniu Klientów.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych
- owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- ciekawe zadania i możliwość realizacji własnych ambicji zawodowych
- rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy EVO
- min. 2 lata doświadczenia w zakresie wdrożeń rozwiązań eCommerce u Klientów
- bardzo dobra znajomość zagadnień technicznych związanych z działaniem systemów do obsługi płatności elektronicznych (Java, XML, PHP, HTML, CSS)
- znajomość oprogramowania opensource wspierającego sprzedaż internetową (np. Magento, Opencart, PrestaShop, WooCommerce)
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- dobra znajomość w technologiach WWW (między innymi: REST API, SOAP API, PHP, JavaScript, SQL)
- znajomość języka UML
- znajomość zagadnień związanych z procesem przeprowadzania transakcji eCommerce kartą płatniczą
- znajomość zagadnień związanych z procesem obsługi przelewów elektronicznych
- znajomość technik testowania systemów informatycznych oraz przygotowania dokumentacji technicznej