Aktualnie do naszego zespołu w Grupie NEUCA poszukujemy osoby na stanowisko:
- tworzenie niezbędnych materiałów pomocniczych do wdrożenia oferty,
- komunikację akcji sprzedażowych do mobilnych oraz stacjonarnych służb sprzedaży,
- monitoring przebiegu wdrażanych akcji sprzedażowych,
- podsumowanie, analiza i rekomendacja wniosków z przeprowadzonych działań,
- współpraca z Reprezentantami Handlowymi i wsparcie w codziennych działaniach.
- minimum roku doświadczenia zawodowego w sprzedaży lub marketingu,
- umiejętności koordynowania wielu zadań,
- wykształcenia wyższego,
- bardzo dobrych umiejętności analitycznych,
- znajomości MS Office, w szczególności Excel,
- komunikatywności,
- umiejętności wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji,
- odwagi w podejmowaniu decyzji.
- umowę na zastępstwo z możliwością kontynuowania współpracy,
- pracę w strukturach dynamicznie rozwijającej się firmy w prestiżowej branży,
- pakiet benefitów.
Poznaj
Grupa Neuca
NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.