Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Finansowania Projektów Warszawa
Specjalista ds. wdrażania w Departamencie Usług Proinnowacyjnych

Specjalista ds. wdrażania w Departamencie Usług Proinnowacyjnych

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
24 godz. temu

PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Specjalista ds. wdrażania w Departamencie Usług Proinnowacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 064/24/DPU
Główne obowiązki:

Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania II, w szczególności:
  • Weryfikacja i przygotowywanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami,
  • Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami, w tym m.in.:
    • weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów,
    • kontrola merytoryczna sprawozdań beneficjentów oraz wniosków o płatność,
    • weryfikacja wniosków o płatność, przygotowywanie rekomendacji płatności,
    • prowadzenie ewidencji zobowiązań / płatności oraz uzupełnianie / weryfikacja baz danych i systemów informatycznych,
  • Udział w kontroli projektów,
  • Udział w monitorowaniu wartości środków zakontraktowanych i wydatkowanych w ramach projektów oraz postępu rzeczowego i efektów projektów,
  • Udział w przygotowywaniu danych i dokumentów na potrzeby sprawozdawczości, monitorowania i ewaluacji projektów.
Wymagania konieczne:

Wykształcenie:
  • Wyższe (minimum licencjat).
Doświadczenie zawodowe:
  • 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania pracy biurowej (2 lata w przypadku specjalisty, 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat w przypadku głównego specjalisty).
Wiedza:
  • Znajomość systemów teleinformatycznych do elektronicznego zarządzania dokumentacją.
  • Podstawowa znajomość zasad rachunkowości.
  • Podstawowa znajomość prawa cywilnego (w zakresie umów cywilno-prawnych).
  • Podstawowa znajomość przepisów prawa regulujących wydatkowanie środków publicznych.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2 lub równoważnym.
Umiejętności:
  • Dobra obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office), w tym MS Excel na poziomie średniozaawansowanym.
  • Umiejętność współpracy w zespole oraz organizacji i planowania.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Gotowość do podróży służbowych.
  • Gotowość do wystąpień publicznych.
Wymagania pożądane:

Wykształcenie:
  • Wyższe magisterskie w dziedzinie ekonomii, prawa lub pokrewnych, lub ew. studia podyplomowe z ww. dziedzin.
Doświadczenie zawodowe:
  • Doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
  • 2 lata doświadczenia w pracy związanej z przygotowywaniem lub wdrażaniem programów / projektów (2 lata w przypadku specjalisty, 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat w przypadku głównego specjalisty).
  • Doświadczenie w zakresie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego.
Wiedza:
  • Znajomość systemu wdrażania funduszy strukturalnych.
  • Znajomość zasad pomocy publicznej.
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych.
  • Wiedza w zakresie sposobów i warunków świadczenia usług proinnowacyjnych, w tym znajomość środowiska instytucji otoczenia biznesu.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 lub równoważnym.
  • Praktyczna znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP).
Umiejętności:
  • MS Excel poziom zaawansowany.
  • Czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • premię regulaminową,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • szkolenia,
  • atrakcyjną lokalizację,
  • wydarzenia integracyjne,
  • programy socjalne.
Aplikacje można składać również na adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa Kancelaria czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8.30-16.30.

Termin zgłoszeń: 23 grudnia 2024 r.

Inne informacje:
  • metody/techniki stosowane podczas rekrutacji: ocena formalna ofert oraz ocena merytoryczna. Ocena merytoryczna polega na sprawdzeniu wiedzy, doświadczenia zawodowego, kompetencji i umiejętności kandydatów i odbywa się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, która może zostać poprzedzona włączeniem dodatkowych narzędzi selekcji (np. testów wiedzy, testów predyspozycji, kompetencji, assessment center),
  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu),
  • oferty osób niewybranych w ramach danej rekrutacji zostaną zniszczone komisyjnie,
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa

Dlaczego warto?

Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.

Podobne oferty

  • Główny specjalista w Zespole Oświaty Zawodowej i Problematyki Społecznej

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Współpraca z dyrektorem zespołu oraz organizacjami członkowskimi ZRP w zakresie monitoringu regulacji prawnych oraz opracowywania opinii do założeń projektów aktów prawnych dotyczących problematyki oświaty zawodowej i rynku pracy, zwłaszcza dualnego kształcenia zawodowego w rzemiośle....
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Usług Rozwojowych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Udział w realizacji działań związanych z rozwojem Bazy Usług Rozwojowych (BUR) w szczególności w zakresie: badań dotyczących cen rynkowych usług rozwojowych, badań satysfakcji użytkowników BUR, badań aktywności podmiotów zarejestrowanych w BUR, ewaluacji BUR,...
  • Kierownik Projektu

    ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: Przygotowanie procedur działania, planów finansowych i harmonogramów realizacji projektu Zarządzanie zespołem (ustalanie harmonogramów pracy i podziału zadań, rozliczanie z wykonania zadań,...
  • Koordynator ds. projektu

    ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: Zarządzanie zespołem (ustalanie harmonogramów pracy i podziału zadań, rozliczanie z wykonania zadań, dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego, w tym delegowanie...
  • Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Wydziale Planowania i Sprawozdawczości

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, Ochota, Plac Starynkiewicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główny zakres obowiązków: współpraca przy sporządzaniu rocznych planów gospodarczych spółki i raportów dotyczących ich realizacji oraz projekcji wieloletnich; współpraca przy sporządzaniu wniosków taryfowych dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków;...
  • Główny specjalista ds. finansowo-księgowych

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    dokonywanie wstępnej kontroli dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych pod względem formalno-rachunkowym dekretowanie oraz wprowadzanie dokumentów do ksiąg rachunkowych wystawianie not, naliczanie odsetek współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, Bank) współpraca...
  • Starszy Specjalista ds. Inwestycji

    Well Fitness   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...
  • Finance Application Support Analyst - German Speaker

    Aon   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Day-to-day responsibilities include: Coordinate with end users and assist them with their regular problems/issues, these issues will be managed through Aon’s ticketing system – Service Now. Develop new ideas and present them to the end users and team. Analysing and documenting the issues,...
  • Finance Application Support Analyst - French Speaker

    Aon   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Day-to-day responsibilities include: Coordinate with end users and assist them with their regular problems/issues, these issues will be managed through Aon’s ticketing system – Service Now. Develop new ideas and present them to the end users and team. Analysing and documenting the issues,...
  • Finance Application Support Analyst - Dutch Speaker

    Aon   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Day-to-day responsibilities include: Coordinate with end users and assist them with their regular problems/issues, these issues will be managed through Aon’s ticketing system – Service Now. Develop new ideas and present them to the end users and team. Analysing and documenting the issues,...