Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Funduszy UE Warszawa
Specjalista ds. wdrażania projektów unijnych

Specjalista ds. wdrażania projektów unijnych

PKP POLSKIE LINIE KOLEJOWE S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
4110 dni temu

Ogłoszenie numer: 317329, z dnia 2013-09-24

PKP POLSKIE LINIE KOLEJOWE S.A.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., Biuro Monitoringu i Wsparcia Eksperckiego
ogłasza nabór na stanowisko:

Specjalista ds. wdrażania projektów unijnych

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: Z/IWE/09/09/13/praca.pl

 

Opis stanowiska

Wsparcie eksperckie realizacji inwestycji:

  • Udział w przygotowaniu materiałów na potrzeby udzielania zamówień na usługi wsparcia eksperckiego realizacji inwestycji oraz robót budowlanych
  • Analiza i koordynacja realizacji umów z wykonawcami
  • Analiza zapotrzebowania na konkretne kategorie usług wsparcia w ramach Spółki
  • Dokonywanie analizy rynku pod kątem wyboru wykonawców usług, udział w procesie negocjacji,
  • Analiza procesów i projektów, w tym identyfikacja i analiza ryzyk w projektach
  • Analiza kwalifikowalności wydatków ponoszonych na usługi wsparcia eksperckiego
  • Rozliczanie rzeczowo – finansowe umów z wykonawcami mi.in w zakresie zgodności z przepisami unijnymi
  • Sprawozdawczość rzeczowo – finansowa na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki, monitoring realizacji umów dla projektów inwestycyjnych, w tym współfinansowanych ze środków UE

Wymagania

  • wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze lub ekonomiczne)
  • znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej
  • znajomość języka angielskiego – minimum poziom podstawowy
  • doświadczenie zawodowe minimum 2 lata, w tym 0,5 roku na stanowisku związanym z obsługą / prowadzeniem / zarządzaniem projektów unijnych
  • biegłość w pracy z dużą ilości danych
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobra znajomość pakietu MS Office

Pożądane (mile widziane) kwalifikacje:

  • Znajomość metodyki zarządzania projektami i analizy ryzyk
  • Ogólna znajomość prawa zamówień publicznych
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Dokładność, terminowość, sumienność w realizacji powierzonych obowiązków
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność współpracy, komunikatywność

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

Podobne oferty