Specjalista ds. utrzymania procesu (ITIL)
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: 18/08/ITIL
OPIS STANOWISKA
Do zadań osoby na tym stanowisku, należeć będzie:
- administrowanie dokumentacją zespołu Usług Stałych (np. dokumentacją dot. współpracy z Klientami zewnętrznymi);
- aktualizacją procedur oraz zarządzaniem dokumentacją techniczną na podstawie ITIL;
- tłumaczenia ustne i pisemne dokumentacji na potrzeby zespołu;
- współudział w procesach sprzedażowych w zakresie Usług Stałych (przygotowanie ofert i prezentacji);
- optymalizacja procesów w zespole Usług Stałych;
- organizowanie spotkań, szkoleń, konferencji na potrzeby zespołu;
- obsługa systemu Hicron Service Portal (system typu servicedesk);
- przygotowywanie rozliczeń kontraktów serwisowych.
NASZE WYMAGANIA
- wykształcenie wyższe, mile widziani absolwenci studiów informatycznych lub technicznych;
- praktyczna wiedza z zakresu ITIL (mile widziany certyfikat);
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1);
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1);
- bardzo dobra znajomość MS Office (word, excel, powerpoint);
- zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów;
- łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych;
- gotowość do pracy w Poznaniu oraz bardzo częste wyjazdy do Wrocławia;
- znajomość branży SAP lub IT;
- mile widziane doświadczenie w pracy z systemami typu servicedesk;
- mile widziana znajomość Prezi.
NASZA OFERTA
- Możliwość dynamicznego rozwoju zawodowego dzięki współpracy z Klientami z kraju i zagranicy z różnych branż;
- Otwarta komunikacja na wszystkich szczeblach hierarchii;
- Rozwojowa praca w doświadczonym zespole, współpraca z jednymi z najlepszych ludzi w branży;
- Elastyczny czas pracy;
- Wysokie standardy pracy;
- Możliwość korzystania z pakietu benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, imprezy integracyjne itd.);
- Ciekawe inicjatywy – zbiórki charytatywne, spotkania fanów gier planszowych, owocowe dni, rywalizacje sportowe z nagrodami, turnieje piłkarskie, zawody biegowe oraz mnóstwo innych niespodzianek.