Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. Oddział w Radomiu poszukują kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. utrzymania infrastruktury obiektów w Wydziale Administracji
Miejsce pracy: Radom
Miejsce pracy: Radom
Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:
- Nadzór nad bieżącą eksploatacją budynków oraz urządzeń i instalacji elektrycznych, c.o., wod.-kan., wentylacji, klimatyzacji, ppoż, systemów ochrony technicznej w tym : CCTV, SSWiN, KD, monitoringu technicznego, SSP.
- Współpraca i nadzór nad pracami firm zewnętrznych w zakresie prowadzonych prac konserwacyjnych, remontowych i inwestycyjnych, budowlano-instalacyjnych.
- Nadzór nad prowadzeniem i aktualizacją dokumentacji technicznej budynków, urządzeń i instalacji.
- Monitoring oraz optymalizacja kosztów zużycia mediów i eksploatacji (naprawy, obsługa serwisowa) instalacji i urządzeń.
- Tworzenie rocznego planu prac eksploatacyjnych, remontowych i inwestycyjnych.
- Planowanie budżetów eksploatacyjnych, remontowych i inwestycyjnych w oparciu o harmonogram przeglądów, napraw, remontów.
- Raportowanie realizacji prac z rocznego planu prac.
- Opracowywanie dokumentacji decyzyjnych dla zamierzeń inwestycyjnych dotyczących systemów i instalacji budynków.
- Opracowywanie harmonogramów rzeczowo-finansowych przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych.
- Przygotowanie, prowadzenie oraz dokonywanie odbiorów wykonywanych prac remontowych, inwestycyjnych.
- Odpowiedzialność za obsługę umów dot. dostaw mediów: energetycznych, cieplnych oraz wod-kan,
- Opracowywanie części technicznych dokumentacji przetargowych dla zadań eksploatacyjnych i remontowych w zakresie nadzorowanych grup urządzeń.
- Współudział lub nadzór nad bieżącym usuwaniem usterek nadzorowanych urządzeń
i systemów.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne profil elektryczny.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym odczytywanie ze zrozumieniem zapisów dokumentacji branży sanitarnej i elektrycznej.
- Biegła obsługa programów (m.in. MS Office, Excel, AutoCAD)
- Prawo jazdy kat. B, predyspozycje do prowadzenia samochodu służbowego.
- Co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w administrowaniu i utrzymywaniu obiektów biurowych w zakresie urządzeń i instalacji elektrycznych, c.o., wod.-kan., wentylacji, klimatyzacji, ppoż, systemów ochrony technicznej w tym : CCTV, SSWiN, KD, monitoringu technicznego, SSP.
- Praktyczna wiedza z zakresu funkcjonowania budynków i budowli w tym obsługi instalacji elektrycznych.
- Praktyczna wiedza o obowiązujących przepisach z zakresu ochrony p-poż i BHP oraz wymagań instalacyjnych i technologicznych.
- Praktyczna znajomość układów, systemów sterowniczych i zasilających do 1 kV.
- Posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego „E”.
- Umiejętność czytania dokumentacji powykonawczej branży sanitarnej i elektrycznej.
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania złożonych problemów technicznych.
- Zdolność sprawnego i zwięzłego komunikowania się.
- Duża inicjatywa własna i zaangażowanie w realizację zadań.
- Dyspozycyjność.