Domeną PayU S.A. jest tworzenie kompleksowych rozwiązań oraz szerokiej gamy usług dodatkowych dopasowanych do wymogów dynamicznie rozwijającego się rynku eCommerce.
Poszukujemy osoby do Zespołu Wsparcia i Technicznej Obsługi Klienta serwisów PayU S.A. Osoba w naszym zespole odpowiedzialna będzie za diagnozę i rozwiązywanie problemów technicznych klientów na etapie integracji. Do głównych zadań należy również minimalizowanie liczby błędów oraz czasu potrzebnego na ich wykrywanie w celu usprawnienia działania aplikacji.
Zadania:
- obsługa telefonicznych zgłoszeń od klientów (sklepów) mających techniczne problemy i pytania związane z integracją serwisów PayU.pl z własnym oprogramowaniem
- obsługa kolejki zgłoszeń technicznych dla PayU.pl w systemie OTRS oraz zgłoszeń przekazywanych przez kolejkę JIRA
- przygotowywanie zestawień i statystyk na potrzeby klientów oraz biznesu
- analiza rekordów w bazie danych, dotyczących transakcji czy wpłaty na potrzeby diagnozy i rozwiązania danego problemu klienta
- uzupełnianie dokumentacji technicznej o „przypadki użycia” poszczególnych funkcji i narzędzi bądź tworzenie nowych dokumentów na potrzeby Biura Obsługi Klienta, czy też bezpośrednio dla klientów
- analiza zgłoszeń w celu ustalenia miejsca i przyczyny problemu w oparciu o analizę logów aplikacyjnych, analizę kodu aplikacji, analizę danych wejściowych, które powodują błąd, analizę aplikacji od strony interfejsu klienta, analizę struktury bazy danych
- zdefiniowanie na podstawie przeprowadzonej analizy odpowiedniego zadania, rozwiązanie go bądź skierowanego do odpowiedniego zespołu/działu, który wykona wskazane w zadaniu poprawki/modyfikacje, które występowanie zgłoszonego błędu wyeliminują w przyszłości
- tworzenie na potrzeby zespołu narzędzi wspierających analizę i wykrywanie błędów, testowanie aplikacji przed wdrożeniem, testowanie aplikacji z branch'y projektowych na prośbę programistów, testy końcowe przed mergowaniem z trunk'iem
Wymagania:
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- odpowiedzialność, sumienność, kreatywność i otwartość na potrzeby klienta
- znajomość języka JAVA
- podstawowa znajomość PHP, HTML, CSS, JavaScript
- znajomość SQL i podstaw relacyjnych baz danych
- znajomość systemów UNIX pod kątem: komend i poleceń systemu, tworzenia prostych skryptów shell'owych
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację ustną i pisemną z klientami zagranicznymi
Dodatkowymi atutami będą:
- znajomość Git, Eclipse, J2EE, EJB, JBoss, Spring WebFlow, Struts, JSP, RCP-SWT
- doświadczenie w technicznej obsłudze klienta zewnętrznego
Oferujemy:
- możliwość rozwoju oraz doskonalenia swoich umiejętności
- przyjazną atmosferę w młodym, dynamicznym zespole
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz bogaty pakiet socjalny