Ogłoszenie numer: 1765508, z dnia 2017-09-13
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej jedna z największych i najlepiej rozpoznawanych organizacji pozarządowych w Polsce z 27 letnim doświadczeniem na rynku szkoleniowym. Centrum Szkoleniowe FRDL w Szczecinie jest jednym z 14 regionalnych ośrodków powstałej w 1989 roku Fundacji. Działalność prowadzimy głównie na terenie województwa zachodniopomorskiego, zwracając się do różnych grup odbiorców: samorządowców i innych pracowników administracji, nauczycieli, młodzieży, przedsiębiorców.
Misją Centrum Szkoleniowego Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej jest wspieranie rozwoju samorządności, demokracji lokalnej oraz aktywności i partycypacji obywatelskiej w Polsce i innych krajach (zwłaszcza Europy Środkowej i Wschodniej) oraz permanentne przygotowywanie społeczności do pozytywnego i efektywnego funkcjonowania w Unii Europejskiej.
Nasze cele realizujemy poprzez działania w następujących formach:
- szkolenia (wykłady, seminaria, warsztaty),
- konferencje,
- konsulting i doradztwo,
- projekty,
- publikacje,
- wspieranie tworzenia i prowadzenie struktur środowiskowych i zawodowych,
- inspirowanie i ułatwianie współpracy międzygminnej, krajowej i zagranicznej.
Specjalista ds. usług szkoleniowych
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie:
- aktywna sprzedaż produktów
- praca z bazami danych klientów,
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami,
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji;
- profesjonalna obsługa klienta,
- badanie potrzeb szkoleniowych klientów,
- aktywny udział w budowaniu oferty szkoleniowej,
- inne prace związane z realizacją usług szkoleniowych.
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy:
- umiejętności sprzedażowych i komunikacyjnych,
- wyższego wykształcenie, mile widziane kierunki: administracja, nauki społeczne, ekonomiczne
- orientacji na klienta oraz realizację celów,
- umiejętności budowania długofalowej relacji z klientami,
- znajomości i umiejętności obsługi pakietu Microsoft Office,
- umiejętności dobrej organizacji pracy własnej,
- zaangażowania i kreatywności,
- odpowiedzialności za powierzone zadania,
- umiejętności pracy w zespole.
Mile widziane:
- doświadczenie we współpracy z Administracją Państwową i Samorządową,
- doświadczenie pracy w środowisku CRM.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- premie za wyniki sprzedażowe,
- stałe godziny pracy,
- niezbędne narzędzia do wykonywania powierzonych zadań,
- możliwość rozwoju i podnoszenia własnych kompetencji,
- możliwość kreatywnej pracy i realizacji własnych pomysłów,
- możliwość zdobycia umiejętności organizacji szkoleń,
- pracę w energicznym zespole.
Wynagrodzenie
Od 2000 do 2500 PLN