Dołącz do zespołu IKEA Wrocław
Specjalista ds. Usług Reklamacyjnych, IKEA Retail, Wrocław
(w nowo powstającym Zespole ds. Serwisów i Prewencji Reklamacji)
W IKEA szukamy ludzi, nie CV. Wierzymy, że podzielamy wartości, którymi kierujesz się na co dzień. To, że patrzysz na świat inaczej niż większość osób jest ważniejsze od Twojego dotychczasowego doświadczenia.
O Tobie:
- Cieszy Cię kontakt z Klientami i chcesz pomagać spełniać ich marzenia o pięknym, funkcjonalnym domu,
- Lubisz skręcać meble i majsterkować,
- Umiesz ustalać priorytety i organizować własną pracę, aby jak najefektywniej wykorzystać dostępny czas w domu Klienta,
- Jesteś komunikatywny i szybko nawiązujesz kontakty,
- Doskonale posługujesz się narzędziami i dobrze, gdybyś posiadał uprawnienia elektryczne SEP E1,
- Obsługujesz Klientów zgodnie ze standardami IKEA, prezentując pomocne i przyjazne podejście,
- Twoje wartości są spójne z wartościami IKEA,
- posiadasz prawo jazdy kategorii B.
Główne zadania:
- Wykonywanie prostych napraw i usług montażu – sprawnie, niezawodnie, z troską o wysoką jakość i zadowolenie Klienta,
- Dostarczanie do Klienta brakujących elementów niezbędnych do wykonania prawidłowej usługi i montażu,
- Proponowanie profesjonalnych rozwiązań odpowiadających na pojawiające się potrzeby,
- Zdobywanie wiedzy o produktach IKEA i metodach montażu,
- Wspieranie procesu reklamacyjnego,
- Zapewnianie efektywnego i łatwego procesu zakupu mebli poprzez ścisłą współpracę z działaniami w Sprzedaży, Obsługi Klienta oraz Domolinią,
- Przyczynianie się do budowania długotrwałych relacji z Klientami na lokalnym rynku.
Chcemy:
- abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę,
- abyś rozwijał się #potwojemu – stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby,
- zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny - oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
- doceniać Twoje osiągnięcia,
- dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów