Spravia to duża, stabilna i nowoczesna firma. Prowadzimy działalność deweloperską w największych aglomeracjach w Polsce: Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Trójmieście i we Wrocławiu. Kapitał zakładowy spółki wynosi 657.333.000 zł. Od początku swej działalności w 1999 roku wybudowaliśmy ponad 18.600 mieszkań i lokali. Cieszymy się zaufaniem i opinią wiarygodnego dewelopera.
Tworząc osiedla mieszkaniowe, dbamy o to, aby swoją funkcjonalnością służyły nie tylko ich mieszkańcom, ale także społecznościom lokalnym. Szczególną wagę przykładamy do klasy projektów architektonicznych i planów mieszkań, jak również do jakości wykonania. Miarą jakości budowanych przez nas osiedli jest ich nagradzanie i wyróżnianie, w tym w prestiżowym konkursie „Budowa Roku”.
- Sprawdzanie poprawności zapisów w treści umów pomiędzy Spółką a Dostawcami pod względem ich zgodności z Protokołami Negocjacyjnymi, harmonogramami i innymi dokumentami dostarczonymi przez Kierowników Kontraktów, Kierowników Budów i inne osoby zaangażowane w proces przetargowy
- Sprawdzanie dokumentów dostarczonych przez Dostawców usług i materiałów pod względem zgodności z treścią umowy i procedurami wewnętrznymi firmy
- W razie potrzeby udział w negocjacjach z Dostawcami
- Sporządzanie wzorów procedur, pism i umów obowiązujących w dziale Construction Managment zgodnie z wytycznymi Dyrektora Technicznego
- Kontrola nad obiegiem umów wewnątrz firmy i pomiędzy firmą a Dostawcami
- Przygotowywanie papierowych wersji umów i nadzór nad ich obiegiem
- Archiwizowanie umów w systemach firmy, w rejestrach umów i w archiwum
- Ścisła współpraca z Działem Prawnym, Działem Construction Management i innymi działami firmy
- Inne zadania zlecone przez przełożonego
- Wykształcenie wyższe – mile widziane prawnicze
- Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
- Wielozadaniowość, uważność
- Gotowość do nauki i otwartość na współpracę na różnych poziomach
- Bardzo dobra znajomość programów z pakietu MS Office w szczególności edytorów tekstów i arkuszy kalkulacyjnych, formatowania dokumentów itp.
- Dobra/bardzo dobra znajomość j. angielskiego
- Mile widziane znajomość programów CRM i Webcon