- Masz wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne, finansowe lub inżynierskie
- Posiadasz doświadczenie w audycie wewnętrznym, zewnętrznym (mim 2 lata)
- Posługujesz się płynnie językiem angielskim (mile widziana znajomość j.francuskiego)
- Jesteś osobą analityczną, lubisz pracę z liczbami i swobodnie posługujesz się excelem
- Swobodnie tworzysz raporty i analizy oraz cechuje Cię umiejętność wyciągania wniosków
- Jesteś osobą komunikatywną i lubisz nawiązywać współpracę na każdym szczeblu organizacyjnym
- Lubisz pracować w zespole oraz łatwo podejmujesz inicjatywę
- Posiadasz doświadczenie w pracy projektowej lub ich prowadzeniu
- (Mile widziane doświadczenie zawodowe w korporacjach)
- Zarządzanie operacyjne planem transformacji
- Zarządzanie i współpraca z zespołami projektowymi (bieżące wsparcie, monitorowanie kluczowych wskaźników, pilnowanie realizacji terminów, przygotowywanie planów naprawczych, obszarów ryzyka, wymiana informacji i zbieranie dobrych praktyk)
- Współpraca z Dyrekcją Operacyjną, Działem Prawnym, E-Commerce, Marketingiem, Handlowym, Logistyką, Marketingiem, Kontrolą Zarządzania, Dyrekcją Convenience oraz Partnerami zewnętrznymi
- Zarządzanie przepływem informacji wewnątrz obszarami i zespołami projektowymi
- Przygotowywanie raportów i ich prezentacja dla Dyrektorów Pionów i członków ComEx
- Współpraca z kierownictwem firmy w kraju i zagranicą
- Przygotowywanie i koordynacja komitetów rozwojowych oraz współpraca z dyrektorami oraz Carrefour Francja
- Pracę w miejscu doskonałej lokalizacji (GH Wileńska) - dogodny dojazd,
- Szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- Ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- Zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- Umowę o pracę i benefity,
- Pracę w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.