Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. traffic

Fundacja Digital Knowledge Observatory
Warszawa
praca stacjonarna
1897 dni temu

W związku z rozwojem Fundacji Digital Knowledge Observatory szukamy ambitnych osób, które mają otwarta głowę i nie boją się wyzwań. Wiesz co łączy ze sobą marketing, digital i wiedzę? Umiesz zapanować nad kilkoma rzeczami na raz, nie tracąc przy tym głowy? Mamy dla Ciebie wygodne biurko w nowoczesnym biurze Digital Knowledge Village!

Specjalista ds. traffic
Miejsce pracy: Warszawa

Główne zadania na tym stanowisku:

  • Szukając nowych sposobów dotarcia do określonych targetów, będziesz mógł wykazać się kreatywnością i logicznym myśleniem.
  • Nie rezygnujemy z tradycyjnych form kampanii reklamowych, dlatego powinieneś mieć w jednym palcu m.in. Google Ads czy Menedżer reklam.
  • Ważnym elementem będzie analizowanie skuteczności Twoich działań i stała ich optymalizacja. Znajomość Google Analyticsa czy Brand24 będzie więc kluczowa.
  • Będziesz mógł współpracować z różnymi influencerami, a identyfikacja tych kluczowych sprawi, że poczujesz się niczym Sherlock Holmes
  • Czasami będziesz musiał przygotować odpowiednie kreacje, więc przyda Ci się znajomość Adobe Photoshop oraz poczucie estetyki

Wymagane kompetencje:

  • Znasz narzędzia m.in. takie jak: Google Analytics, Google Ads, Menedżer reklam, Brand24, NapoleonCat,
  • Nie straszne Ci tabelki, harmonogramy i różnego rodzaju raporty,
  • Jesteś sprytny a do tego skuteczny,
  • Lubisz jak się dużo dzieje a do tego jarasz sie marketingiem i digitalem ,
  • Jesteś odpowiedziany, dokładny i sumienny,
  • Jesteś kreatywny i masz lekkie pióro.

Praca w naszym zespole to:

  • stabilność zatrudnienia - stawiamy na współpracę długofalową;
  • elastyczność formy - opracowujemy model satysfakcjonujący dla obu stron;
  • szansa dla zakręconych na punkcie technologii - pracujemy w świetnie wyposażonych studiach wideo, VR labach, w oparciu o nowoczesny software;
  • realny wpływ na biznes i produkty - stawiamy na samodzielność i partnerskie relacje, więc każdy członek zespołu widzi rezultaty swojej pracy;
  • wzajemny rozwój - nasz zespół to szeroka gama specjalistów z różnych dziedzin. Na co dzień uczymy się od siebie i inspirujemy;
  • kreatywne środowisko - w każdy roku obsługujemy dziesiątki, a nawet setki startupów na różnym etapie rozwoju i bierzemy aktywny udział w ich sukcesie.

Kim jesteśmy: pracujemy w branży digital learning & marketing już od kilkunastu lat. Dynamika rynku i doświadczenie pozwoliły nam w ostatnich 3 latach na znaczny rozwój i przygotowanie oferty globalnej i innowacyjnej w skali międzynarodowej. Jesteśmy widoczni, jako twórcy i/lub partnerzy w takich przedsięwzięciach jak:

  • Digital Knowledge Village - Centrum nowoczesnych technologii cyfrowych. Campus, sale konferencyjne, laboratoria wiedzy cyfrowej, studia nagrań audio/video, studio badań cyfrowych
  • Digital Knowledge Cluster - Współpraca obejmuje podmioty z branży Edtech  – uczelnie, fundacje, stowarzyszenia, firmy szkoleniowe oraz technologiczne przy budowaniu nowych wartości.
  • Digital Knowledge Academy - zajmuje się edukacją poprzez seminaria, poradniki, video i artykuły. Promuje wyniki prac B+R i rozwiązań dla firm związanych z klastrem, akceleracją i inkubatorem
  • Akcelerator Publiczne Innowacje - Akcelerator nakierowany na rozwiązywanie problemów obszaru ICT wśród podmiotów publicznych, mający na cele generowanie innowacyjnych MVP i ich wdrożenia
  • Akcelerator  Surferzy Wiedzy - Akcelerator wspierający firmy działające w branży EdTech., dostarczający wiedzę, mentoringi i wsparcie technologiczne dla projektów w obszarze contentu, software i hardware.
  • Akcelerator Akademicka Liga Startupów - Akcelerator, który rzuca rękawicę liderom przedsiębiorczości na Mazowszu. W ramach projektu skupia inżynierów, innowatorów i wizjonerów, których koncepcje przede wszystkim wpłyną na otoczenie społeczne, ekologiczne i technologicznie.
Digital Knowledge Observatory Foundation zastrzega sobie prawo do rejestracji i przetwarzania danych zawartych w CV tylko wyselekcjonowanych kandydatów. Dane pozostałych kandydatów nie będą rejestrowane i przetwarzane. Kandydatom zapewniamy całkowitą dyskrecję. W CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji /zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie danych Osobowych Dz.Ust.nr 133 poz.883/. Zgoda obejmuje również przetwarzanie danych w przyszłości dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacyjnych podejmowanych przez Digital Knowledge Observatory Foundation. Jednocześnie informujemy wszystkich kandydatów, że bez powyższego oświadczenia oferta pracy nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.”