Specjalista ds. Trade Marketingu
Będziesz pracować z produktami, które wywołują emocje - prawdopodobnie najlepszymi na świecie, w firmie, która zajęła 1. miejsce w niezależnym rankingu „Poland’s Best Employers 2023” w kategorii FMCG.Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: R1750
Co będziesz robić?
- Realizować strategię Trade Marketingową w największej kategorii FMCG w Polsce.
- Efektywnie zarządzać kosztami i powierzonym budżetem.
- Raportować oraz analizować dane.
- Koordynować przetargi na narzędzia handlowe.
- Kooperować z działami wewnątrz firmy, a także w strukturach globalnych.
- Współpracować z agencjami reklamowymi i graficznymi.
- Zarządzać procesem implementacji narzędzi promocyjnych w regionach sprzedaży na terenie całej Polski
Czego oczekujemy?
- Doświadczenia w pracy w Trade Marketingu, Marketingu lub Sprzedaży (doświadczenie w branży FMCG będzie dodatkowym atutem).
- Wykształcenia wyższego oraz znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1+
- Wiedzy z zakresu nowoczesnych narzędzi trade marketingowych.
- Kreatywności, elastyczności, nietuzinkowego podejścia do powierzonych zadań oraz otwartości na nowe pomysły.
- Umiejętności pracy pod presją czasu oraz bardzo dobrej organizacji pracy.
- Wysoko rozwiniętych umiejętności w zakresie analizy i syntezy danych.
- Bardzo dobrej znajomości programów MS Excel i Power Point.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Wczasy pod gruszą
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta
Co będziesz robić?
- Realizować strategię Trade Marketingową w największej kategorii FMCG w Polsce.
- Efektywnie zarządzać kosztami i powierzonym budżetem.
- Raportować oraz analizować dane.
- Koordynować przetargi na narzędzia handlowe.
- Kooperować z działami wewnątrz firmy, a także w strukturach globalnych.
- Współpracować z agencjami reklamowymi i graficznymi.
- Zarządzać procesem implementacji narzędzi promocyjnych w regionach sprzedaży na terenie całej Polski
Czego oczekujemy?
- Doświadczenia w pracy w Trade Marketingu, Marketingu lub Sprzedaży (doświadczenie w branży FMCG będzie dodatkowym atutem).
- Wykształcenia wyższego oraz znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1+
- Wiedzy z zakresu nowoczesnych narzędzi trade marketingowych.
- Kreatywności, elastyczności, nietuzinkowego podejścia do powierzonych zadań oraz otwartości na nowe pomysły.
- Umiejętności pracy pod presją czasu oraz bardzo dobrej organizacji pracy.
- Wysoko rozwiniętych umiejętności w zakresie analizy i syntezy danych.
- Bardzo dobrej znajomości programów MS Excel i Power Point.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Wczasy pod gruszą
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta