Najnowsze oferty pracy

  • Sprzedawca marketingu

    BACÓWKA RANIŻÓW Mariusz Soja   podkarpackie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Promocja sprzedaży: Odpowiedzialny za marketing i rozwój sprzedaży marki restauracyjnej firmy, wyszukiwanie potencjalnych klientów i nawiązywanie dobrych relacji kooperacyjnych. Rozwój i utrzymanie klientów: Pozyskuj nowych klientów za pomocą różnych kanałów, takich jak rozmowy...
  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Trade Marketingu

Colian Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3573 dni temu

 

to dynamicznie rozwijająca się polska grupa kapitałowa, specjalizująca się w produkcji, dystrybucji oraz sprzedaży artykułów spożywczych. Funkcjonujemy w obrębie trzech dywizji biznesowych: słodyczy, kulinariów (przypraw, bakalii) i napojów. Na nasze portfolio składają się znane, lubiane marki: Solidarność, Goplana, Grześki, Familijne, Jeżyki, Jutrzenka, Akuku!, Appetita, Siesta, Hellena. Zatrudniamy obecnie około 2600 pracowników na terenie całej Polski.






 

W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:


Specjalista
ds. Trade Marketingu

Miejsce pracy: Warszawa


Do kluczowych zadań osoby na stanowisku należeć będzie:
  • Przygotowanie planów działań trade marketingowych w kanałach dystrybucji KT (hurt, mały detal),
  • Analiza wyników badań rynkowych i aktywności konkurencji,
  • Dostosowywanie narzędzi trade do trendów rynkowych,
  • Przygotowywanie, monitorowanie i ocena akcji promocyjnych,
  • Koordynacja i nadzór nad organizacją spotkań z dystrybutorami i pionem sprzedaży,
  • Współpraca z agencjami reklamowymi i producentami materiałów POS,
  • Prowadzenie gospodarki magazynowej POSM,
  • Monitorowanie wydatków działu.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Wykształcenia wyższego ( preferowane: marketing, ekonomia),
  • Min. 2-letnie doświadczenia na analogicznym stanowisku,
  • Znajomości branży FMCG,
  • Wysokich umiejętności analitycznych (wymagana bardzo dobra znajomość narzędzi Office),
  • Umiejętności dostosowania do pracy w zmiennych warunkach i pod presją czasu,
  • Prawa jazdy kat. B
  • Doświadczenia w dziale sprzedaży jako dodatkowego atutu kandydatury.

 

Kandydatom oferujemy:
  • Pracę w firmie będącej jednym z liderów na rynku FMCG,
  • Samodzielność i wpływ na kształt prowadzonych projektów,
  • Pracę dynamiczną i pełną wyzwań,
  • Standardowe narzędzia pracy (notebook, telefon komórkowy).

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
 

Podobne oferty

  • Sprzedawca marketingu

    BACÓWKA RANIŻÓW Mariusz Soja   podkarpackie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Promocja sprzedaży: Odpowiedzialny za marketing i rozwój sprzedaży marki restauracyjnej firmy, wyszukiwanie potencjalnych klientów i nawiązywanie dobrych relacji kooperacyjnych. Rozwój i utrzymanie klientów: Pozyskuj nowych klientów za pomocą różnych kanałów, takich jak rozmowy...
  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...