Specjalista ds. Trade Marketingu
Gdynia
Nr Ref.: TM/06/2014/GDY
Jeżeli jesteś osobą ambitną, kreatywną i samodzielną, która dobrze czuje się w zadaniowym stylu pracy, potrafisz wdrażać swoje pomysły w życie, masz odpowiedzialne podejście do powierzonych obowiązków i potrzebę wpływu na „bieg zdarzeń”, a ponadto chcesz pracować w Centrali Spółki notowanej na GPW – jednego z najważniejszych dystrybutorów części zamiennych do samochodów na Polskim runku, zapraszamy do przesłania swojej aplikacji.
Co oferujemy?
- Satysfakcjonującą i samodzielną pracę w dynamicznym zespole o kluczowym znaczeniu dla naszej firmy
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
- Narzędzia pracy
- Wiele wyzwań zawodowych w przyjaznym i otwartym środowisku pracy
Co będzie należeć do Twoich kluczowych obowiązków?
- Opracowywanie oraz wdrażanie akcji promocyjnych
- Opieka nad programami lojalnościowymi
- Współpraca ze strukturami sprzedaży w zakresie realizacji zadań wspierających sprzedaż
- Kontrola i optymalizacja kosztów oraz analiza rentowności akcji promocyjnych
- Promocja i organizowanie eventów
- Współpraca z agencjami reklamowymi i marketingowymi
- Opracowywanie materiałów reklamowo-promocyjnych
- Monitorowanie i analiza rynku pod kątem działań konkurencji
W związku z powierzeniem powyższych obowiązków, pracownik zatrudniony na tym stanowisku powinien:
- Posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu w dużej firmie (preferowany- trade marketing)
- Mieć doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu programów lojalnościowych i promocyjnych poparte konkretnymi efektami swoich działań i bardzo dobrą znajomością dostępnych narzędzi i rozwiązań trade marketingowych
- Posiadać wyższe wykształcenie (najlepiej kierunkowe lub uzupełnione kursami/studiami podyplomowymi w obszarze marketingu)
- Swobodnie posługiwać się programami Excel i Power Point