Grupa TENSE Polska – jesteśmy agencją interaktywną, która jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej wg rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe w latach 2016-2018 i Financial Times 2018 i 2019! Zostaliśmy wyróżnieni m.in. tytułem „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości”, a także znaleźliśmy się w rankingu Gazele Biznesu 2018 i 2019. Zdobyliśmy pierwsze miejsce w międzynarodowym, prestiżowym konkursie branżowym Global Search Awards 2020 w kategorii Best Low Budget Campaign w uznaniu za niestandardowe podejście do strategii i doskonałe wyniki kampanii.
Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron oraz marketingu internetowym. Inwestujemy w wiedzę, a także innowacyjne rozwiązania. Stawiamy na otwartą komunikację, szacunek i zaufanie.
- kreowanie nowych kanałów pozyskiwania leadów dla działów sprzedażowych,
- współpracę z menedżerami odpowiedzialnymi za sprzedaż,
- przygotowywanie materiałów marketingowych, komunikacyjnych, reklamowych i promocyjnych,
- opracowywanie materiałów handlowych – ofert i prezentacji na potrzeby działu handlowego,
- współpracę z agencjami i podwykonawcami,
- monitorowanie danych rynkowych, benchmarking,
- raportowanie i ocena skuteczności prowadzonych działań.
- masz minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- czynnie działałeś w zakresie marketingu handlowego,
- realizowałeś działania wspierające wizerunek marki,
- cenisz samodzielność w działaniu i bardzo dobrze organizujesz własną pracę,
- znasz i swobodnie korzystasz z narzędzi analityki internetowej,
- z zaangażowaniem wykonujesz powierzone obowiązki i z łatwością realizujesz postawione przed Tobą cele,
- w działaniu wykazujesz się inicjatywą,
- lubisz pracę w zespole i jesteś wysoce zmotywowany do działania.
- doświadczenie w zakresie marketingu internetowego.
- pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019)
- możliwości udziału w międzynarodowych projektach w ramach Grupy Bauer,
- dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
- elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
- benefity pracownicze (m.in. system kafeteryjny MyBenefit, opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe),
- eventy integracyjne.