Najnowsze oferty pracy

  • Sprzedawca marketingu

    BACÓWKA RANIŻÓW Mariusz Soja   podkarpackie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Promocja sprzedaży: Odpowiedzialny za marketing i rozwój sprzedaży marki restauracyjnej firmy, wyszukiwanie potencjalnych klientów i nawiązywanie dobrych relacji kooperacyjnych. Rozwój i utrzymanie klientów: Pozyskuj nowych klientów za pomocą różnych kanałów, takich jak rozmowy...
  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Trade Marketing

Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k.
Olsztyn, ul. Sprzętowa 2
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
237 dni temu

Ogłoszenie numer: 8958052, z dnia 2024-04-30

Firma MAG Dystrybucja jest firmą handlową istniejącą na polskim rynku od 1995 roku. Od momentu rozpoczęcia działalności priorytetem jest konstruowanie najlepszych ofert na towary wiodących producentów w Polsce jak Grupa Maspex, Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Carlsberg, Żywiec Zdrój, CEDC, Stock, Coca-Cola i innych, co w połączeniu z profesjonalną obsługą klienta i fachowością w realizacji dostaw powoduje, że jest cenionym partnerem rynku FMCG. Priorytetem firmy MAG Dystrybucja jest budowanie trwałych relacji z Klientami ale również z Pracownikami, doceniając potencjał który wnoszą swoim zaangażowaniem.

Specjalista ds. Trade Marketing

Miejsce pracy: Olsztyn, ul. Sprzętowa 2

 

Opis stanowiska

  • tworzenie, nadzór nad koordynacja promocji oraz projektów lojalnościowych,
  • wzmacnianie lokalnej widoczności produktów poprzez dystrybucję standów, weryfikację widoczności, rozliczanie ekspozycji zgodnie z ustaloną formą i budżetem,
  • koordynacja działań związanych z planowaniem, produkcją i egzekucją i dystrybucją materiałów POS do sił sprzedaży,
  • opieka nad gazetkami promocyjnymi, tworzenie modułów do gazetek, dystrybucja próbek oraz kart nowych produktów,
  • dbanie o aktualizację informacji w bazach danych oraz serwisach,
  • prowadzenie i nadzór nad kalendarzem TM,
  • zarządzanie magazynem,
  • współpraca z działami Sprzedaży, Logistyki.

Wymagania

  • min. roczne doświadczenie w pracy w Dziale Trade Marketingu i/ lub Działu Sprzedaży,
  • umiejętności analityczne,
  • biegła obsługa programów MS Office,
  • wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • komunikatywność oraz wysoka kultura osobista.
Mile widziane:
  • znajomość branży FMCG,
  • praktyczna znajomość j. angielskiego.

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • narzędzia służbowe również do użytku prywatnego (laptop, telefon),
  • zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji, szkoleń,
  • praca w zgranym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Sprzedawca marketingu

    BACÓWKA RANIŻÓW Mariusz Soja   podkarpackie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Promocja sprzedaży: Odpowiedzialny za marketing i rozwój sprzedaży marki restauracyjnej firmy, wyszukiwanie potencjalnych klientów i nawiązywanie dobrych relacji kooperacyjnych. Rozwój i utrzymanie klientów: Pozyskuj nowych klientów za pomocą różnych kanałów, takich jak rozmowy...
  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...