Szukasz ekscytującej możliwości rozwoju kariery?
Jeśli tak, znalazłeś/łaś się we właściwym miejscu!
Jeśli tak, znalazłeś/łaś się we właściwym miejscu!
Specjalista ds. Telesprzedaży
Miejsce pracy: woj. warmińsko-mazurskie
Twój profil
- Doświadczenie w sprzedaży przez telefon - mile widziane
- Pewność siebie w rozmowach telefonicznych z klientami
- Dbałość o wysoką jakość obsługi
- Komunikatywność i zaangażowanie
- w realizację celu
- Otwartość na zmiany i elastyczność
- Dyspozycyjność minimum 30h/tyg
- Dyspozycyjność w jedną sobotę w miesiącu
- Mile widziana gotowość do pracy w systemie zmianowym (8:00-19:00)
Twoje zadania:
- Aktywna sprzedaż produktów przez kanał telefoniczny
- Obsługa klienta w procesie zakupu jak i po nim
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów
- Realizacja zadań sprzedażowych na różnych kampaniach
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + bonus + prowizja od sprzedaży
- Pracę 100% zdalną
- Narzędzia do wykonywania pracy - komputer osobisty oraz słuchawki
- Profesjonalne szkolenie i pomoc w realizacji zadań
- Otwartość firmy na inicjatywę, samodzielność, kreowanie nowych pomysłów
- Szansę na rozwój w kierunku Team Lidera lub Specjalisty ds. Szkoleń
- Dofinansowanie do pakietu medycznego i karty sportowej
Poznaj
CCPORTER Sp. z o.o.
Jesteśmy agencją marketingową 360, realizujemy outsourcingowe projekty obsługowe, call center i technologiczne, które jesteśmy w stanie dopasować do Twojej działalności. Możemy pomóc w optymalizacji procesów, z których już korzystasz lub zaprojektować je indywidualnie, według tego, czego obecnie potrzebuje Twoja marka.