Specjalista ds. Telemarketingu i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: ul. Wołoska 5, Warszawa
Nr ref.: TS/ 01/2018
Zakres zadań:
- Kompleksowa obsługa stałych klientów na przydzielonym rynku w sektorze biurowym;
- Codzienne inicjowanie kontaktów telefonicznych z klientami;
- Realizacja planów sprzedaży;
- Codzienna praca w systemie SAP (m.in. wystawianie zleceń i faktur);
- Udział w procesie rozpatrywania reklamacji;
- Monitorowanie płatności.
Szukamy osób:
- Posiadających doświadczenie w sprzedaży telefonicznej (odpowiedzialność za grupę klientów i realizację planu sprzedaży będzie dodatkowym atutem);
- Z dobrą znajomością obsługi komputera(znajomość programów CRM będzie dodatkowym atutem);
- Lubiących rozmawiać przez telefon;
- Potrafiących pracować pod presją czasu;
- Ambitnych i nastawionych na realizację postawionych celów;
- Chcących się uczyć i otwartych na nowe wyzwania;
- Nastawionych na długofalową współpracę;
- Komunikatywnych, łatwo nawiązujących kontakty interpersonalne, pełnych optymizmu.
Oferujemy:
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, która jest liderem w swojej branży;
- Pakiet szkoleń przygotowujących do pracy;
- Stałe wynagrodzenie wzbogacone o premię i prowizję;
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Szeroki pakiet benefitów: bezpłatną prywatną opiekę medyczną ; dofinansowanie do karty sportowej, biletów do kina i teatru, ubezpieczenie grupowe na życie, karnety na mecze Legii, paczki świąteczne.
Dołącz do nas! Jesteśmy największym, europejskim dystrybutorem materiałów służących do komunikacji wizualnej - papierów dla poligrafii i biur, materiałów opakowaniowych i tworzyw sztucznych. Jesteśmy liderem, tworzymy firmę, która stawia na ludzi. Wyróżnia nas wzajemne zaufanie i otwartość oraz przyjazna atmosfera pracy. Zostaliśmy uhonorowani za dbałość o pracowników i nazwani: Liderem Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Troskliwym Pracodawcą oraz zdobyliśmy wyróżnienie w konkursie Flexi Lider. Nasza firma jest również sygnatariuszem Karty Różnorodności.