Zatrudnienie: umowa o pracę zawierana z firmą zewnętrzną
Aplikuj już dziś i rozpocznij pracę w jednej z Najlepszych Infolinii Bankowych w Polsce – w roku 2015 zajęliśmy II. miejsce w rankingu portalu MojeBankowanie.pl
Do Twoich obowiązków będzie należeć obsługa Klientów Banku przez telefon, czyli:
-
realizacja dyspozycji Klientów (np. operacje na rachunkach)
-
udzielanie rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach Banku
-
interesuje Cię praca w systemie zmianowym
-
znasz język angielski lub niemiecki w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację
-
chcesz dowiedzieć się w jaki sposób obsługiwać klientów tak, by byli zadowoleni
-
masz dobrą dykcję
-
masz minimum średnie wykształcenie
-
jesteś gotowy do przyswojenia dużej dawki wiedzy o bankowości
-
cechuje Cię odporność na stres i odpowiedzialność za powierzone obowiązki
-
umiesz pracować w zespole
-
zatrudnienie (pełen etat) w oparciu o umowę o pracę przez firmę zewnętrzną
-
motywujący i bardzo atrakcyjny system wynagrodzeń plus pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna)
-
kompleksowe szkolenie z produktów i procesów bankowych
-
pracę w młodym, dynamicznym zespole
-
jasną ścieżkę kariery – dzięki doświadczeniu w Teleserwisie masz szansę na rozwój w strukturach Banku!