Databroker S.A. to jeden z liderów branży Contact Center. Jesteśmy firmą, która od 2003 roku umacnia się na rynku baz danych oraz Call Center. Świadczymy kompleksowe usługi wsparcia sprzedaży i promocji. Dzięki naszej znajomości rynku baz danych i doświadczeniu w realizacji projektów Contact Center, gwarantujemy dotarcie ze spersonalizowaną ofertą produktów i usług do milionów klientów oraz jej skuteczną sprzedaż. Wśród naszych przewag rynkowych wymieniana jest wielokanałowa obsługa Klienta (telefon komórkowy i stacjonarny, mail, chat, sms, fax, poczta tradycyjna). Ważne są dla nas długotrwałe relacje biznesowe, czego efektem są lojalni klienci.
Realizujemy różnorodne projekty: od akcji sprzedażowych (branża wydawnicza i telekomunikacyjna), poprzez umawianie spotkań (branża ubezpieczeniowa) po akcje informacyjne i ankietowe.
Z uwagi na różnorodność projektów jesteśmy w stanie, w trakcie wstępnego szkolenia, zaoferować Ci pracę w branży dopasowanej do Twoich oczekiwań i kwalifikacji.
- Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi
- Uzupełnianie aplikacji o zmieniające się dane klientów
- Dbanie o wynik indywidualny oraz współpraca w przygotowaniu grupowej strategii działania
- Uczestnictwo w szkoleniach podnoszących kwalifikacje
- Znajomość podstaw obsługi komputera
- Komunikatywność/lekkość w nawiązywaniu kontaktów
- Odwaga w podejmowaniu decyzji i wchodzeniu w nowe relacje
- Biegła znajomość j.polskiego
- Wysoka motywacja do osiągania dobrych wyników, podnoszenia kwalifikacji i podejmowania się nowych wyzwań
- Rozpoczniesz pracę jako Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
- Zapewnimy Ci dogodne godziny pracy (8-16 od poniedziałku do piątku, z możliwością uelastycznienia na Twoją prośbę) oraz rosnącą podstawę godzinową i wysokie prowizje za wyniki pracy
- Zdobędziesz możliwość brania udziału w licznych wewnętrznych rekrutacjach na inne stanowiska wakujące w firmie. W zależności od potrzeb firmy: dział rekrutacji, szkoleń, kontroli jakości, administracji, stanowiska kierownicze i koordynatorskie
- Tylko od Ciebie, od Twojej pracy, zaangażowania, umiejętności współpracy w zespole, zależy czym się będziesz zajmować w firmie za pół roku, rok czy dwa lata.