Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Lublin
Nr Ref.: PLP/LUS/13//2015/7/42
Nr Ref.: PLP/LUS/13//2015/7/42
Opis stanowiska:
- Telefoniczny kontakt z Klientem niemieckojęzycznym (tylko telefony przychodzące),
- Budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji biznesowych,
- Prezentowanie wartości firmy w prowadzeniu biznesu.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2/C1),
- Komunikatywność i otwartość, tak aby swobodnie budować relacje z Klientem,
- Wytrwałość w dążeniu do celu,
- Poczucie humoru i umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).
Oferujemy:
- Szeroki wachlarz pakietów motywacyjnych,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Przyjazna atmosfera w pracy,
- Pakiety relokacyjne dla osób min 100 km od Lublina,
- Elastyczny czas pracy,
- Jasno określona ścieżka kariery,
- Liczne i profesjonalne szkolenia.