Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - Infolinia przychodząca

    ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Wrocław, Śródmieście    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia ogólnoinformacyjna - połączenia przychodzące), obsługa infolinii odczytowej, windykacyjnej oraz rozliczeniowej, diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta, telefoniczna obsługa Klienta...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - Infolinia przychodząca

    ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Głogów    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia ogólnoinformacyjna - połączenia przychodzące), obsługa infolinii odczytowej, windykacyjnej oraz rozliczeniowej, diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta, telefoniczna obsługa Klienta...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
  • Konsultant ds. klientów niemieckojęzycznych (branża motoryzacyjna)

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, e-mail). Reprezentacja lidera branży motoryzacyjnej. Dokumentacja w systemie CRM. Współpraca międzydziałowa dla lepszej obsługi. Aktualizowanie wiedzy o ofertach i zasadach klienta. Wykorzystanie wiedzy motoryzacyjnej do rozwiązywania problemów.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    22 godz.
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Account Manager

    Portal Praca.pl   dolnośląskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa, Ursynów
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie odpowiednio dopasowanych aktywności w oparciu o status klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Wrocław, CH Magnolia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Wrocław, Pasaż Grunwaldzki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat   28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Dolnośląskie
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta w Centrum Serwisowym

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta w Centrum Serwisowym

Hilti (Poland) Sp. z o.o.
dolnośląskie, Nowa Wieś Wrocławska
praca stacjonarna
1821 dni temu
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta w Centrum Serwisowym (umowa na zastępstwo)
Miejsce pracy: Nowa Wieś Wrocławska
Nr ref.: 4679

Kogo szukamy?

 

Poszukujemy ambitnych kandydatów, którzy chcieliby rozwijać się w naszym dziale Customer Service. Tworzymy wyjątkowy zespół, złożony z osób o różnych doświadczeniach, ale wspólnym celu: jak najlepszej obsłudze klienta.

 

Kim jesteśmy?

 

Kto nie miał wcześniej do czynienia z naszą branżą, mógł o nas nie słyszeć. Dostarczamy innowacyjne narzędzia, technologie, oprogramowanie i usługi dla globalnej branży budowlanej. Jesteśmy dumni z naszego liczącego 75 lat dziedzictwa oraz międzynarodowej renomy naszych przełomowych produktów i pierwszorzędnych usług. Nasza firma, zatrudniająca 29 000 osób w ponad 120 krajach, to idealne miejsce, by zaprezentować się z jak najlepszej strony, podnosząc jednocześnie swoje umiejętności, rozwijając się zawodowo i kształtując karierę.

 

Na czym polega praca na tym stanowisku?

 

Twoim zadaniem będzie odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania klienta, udzielanie porad i budowanie relacji o bezpośrednim, przyjacielskim charakterze. W realizacji tego celu pomoże Ci wiedza o naszej ofercie usług i produktów, którą zdobędziesz na szkoleniach w pierwszych dniach pracy.
Jakość Twoich relacji z klientami jest niezwykle ważna zarówno dla całej firmy, jak i rozwoju Twojej własnej kariery. Po tym początkowym, wdrażającym etapie oferujemy Ci dostosowany do Twoich umiejętności i preferencji dalszy rozwój w strukturach działu Customer Service lub innych obszarach naszej firmy.

 

Wiele osób zaczyna z nami swoją karierę w sprzedaży, aby następnie awansować na stanowiska specjalistyczne, kierownicze czy managerów projektów.

Co oferujemy?

 

Będziesz pracować w niezwykle zgranym i wzajemnie wspierającym się zespole. Kiedy tylko przekroczysz próg naszych drzwi, od razu sam się o tym przekonasz i poczujesz tą niepowtarzalną atmosferę na własnej skórze. Gwarantujemy Ci możliwości rozwoju zawodowego i osobistego oraz pracę w charakterze umowy na zastępstwo na okres minimum 12 miesięcy. Praca w Customer Service wiąże się ze stałymi godzinami pracy wyłącznie od poniedziałku do piątku. Oferujemy także możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze godzin.


Równowaga między życiem prywatnym a zawodowym to dla wielu z nas obszar stanowiący duże wyzwanie. Dlatego wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych pracowników, obdarzamy ich zaufaniem i dajemy pracownikom możliwość wyboru odpowiedniego elastycznego modelu pracy zgodnego z ich indywidualnymi potrzebami i rodzajem wykonywanej pracy.

 

Dlaczego mam złożyć aplikację?

 

Nasz zespół to grono idealnie dobranych osobowości, a niektórzy z naszych najlepszych specjalistów ds. obsługi klienta trafili do nas bez wcześniejszego przygotowania sprzedażowego. Dlatego nic nie szkodzi, jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia w sprzedaży czy budownictwie. W Hilti każdy zawdzięcza swój sukces pracy zespołowej, osobistemu zaangażowaniu i uzdolnieniom, a doświadczenie ma drugorzędne znaczenie.

 

Oczekujemy od Ciebie:

  • Doświadczenia w pracy z szeroko pojętym klientem
  • Dobrej znajomości języka angielskiego (min. B1)
  • Doświadczenia w dziale sprzedaży i/lub telefonicznej obsłudze klienta mile widziane
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych

Na kolejnym etapie rekrutacji zaprosimy Cię do siedziby naszej firmy, abyś mógł poczuć atmosferę jaka panuje w Hilti. Będziesz mieć także okazję posłuchać „live” rozmów z naszymi klientami, co również da Ci wyobrażenie o Hilti i osobowości naszych pracowników. Do zobaczenia!

 

Klikając aplikuj, zostaniesz przekierowany do naszego formularza rekrutacyjnego, gdzie zostaniesz poproszony o podstawowe dane oraz hasło. Dowolnie wybrane przez Ciebie hasło pozwoli Ci założyć konto w naszym systemie rekrutacji. Dzięki temu będziesz mógł w razie potrzeby edytować podane informacje oraz aplikować na kilka różnych stanowisk w Hilti.

 

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - Infolinia przychodząca

    ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Wrocław, Śródmieście    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia ogólnoinformacyjna - połączenia przychodzące), obsługa infolinii odczytowej, windykacyjnej oraz rozliczeniowej, diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta, telefoniczna obsługa Klienta...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - Infolinia przychodząca

    ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Głogów    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia ogólnoinformacyjna - połączenia przychodzące), obsługa infolinii odczytowej, windykacyjnej oraz rozliczeniowej, diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta, telefoniczna obsługa Klienta...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
  • Konsultant ds. klientów niemieckojęzycznych (branża motoryzacyjna)

    Concentrix   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, e-mail). Reprezentacja lidera branży motoryzacyjnej. Dokumentacja w systemie CRM. Współpraca międzydziałowa dla lepszej obsługi. Aktualizowanie wiedzy o ofertach i zasadach klienta. Wykorzystanie wiedzy motoryzacyjnej do rozwiązywania problemów.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    22 godz.
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Account Manager

    Portal Praca.pl   dolnośląskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa, Ursynów
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie odpowiednio dopasowanych aktywności w oparciu o status klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Wrocław, CH Magnolia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Wrocław, Pasaż Grunwaldzki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat   28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...