Dla naszego klienta, lidera w branży telefonii stacjonarnej i komórkowej poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta indywidualnego
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Nr Ref.: NS/10
Zadania:
Osoby zatrudnione na w/w stanowisku będą odpowiedzialne za obsługę połączeń przychodzących od klientów firmy, sprzedaż usług i produktów,
wprowadzanie zleceń, aktywacja usług.
- wykształcenie min. średnie,
- nienaganna dykcja,
- odporność na stres,
- dyspozycyjność - gotowość do podjęcia pracy od poniedziałku do niedzieli – równoważne normy czasu pracy, zwykle na dwie zmiany w godzinach 6-22,
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
- wysoka kultura osobista.
- szkolenie adaptacyjne przygotowujące do realizacji powierzonych zadań.
- możliwość ustalenia indywidualnych grafików czasu pracy,
- zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta,
- wynagrodzenie w wysokości 8,80 zł brutto/h + system premiowy,
- stabilne zatrudnienie,
- umowę o pracę,
- miłą atmosferę w pracy w zgranym zespole,p
- racę w systemie zmianowym,
- możliwość rozwoju, awansu i zdobycia doświadczenia w renomowanej firmie.