Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta - Dział Techniczny

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta - Dział Techniczny

IMAR
lubelskie, Lublin
praca stacjonarna
4980 dni temu

Dla naszego klienta, lidera w branży telefonii komórkowej poszukujemy osób na stanowisko:



Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta - Dział Techniczny

Miejsce pracy: Lublin


Zadania:


Osoby zatrudnione na w/w stanowisku będą odpowiedzialne za obsługę połączeń przychodzących, m.in.:

  • pomoc techniczną w zakresie obsługi aparatów telefonicznych i modemów
  • informowanie klientów o usługach operatora
  • wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja
  • wstępne rozpatrywanie reklamacji
  • oferowanie dodatkowych usług dostępnych dla klientów
  • aktywację bądź deaktywację usług na kontach klientów
  • współpraca z działem technicznym

Wymagania:
  • b.dobra znajomość obsługi komputera
  • wykształcenie min. średnie (poparte maturą)
  • dyspozycyjność (praca zmianowa)
  • zorientowanie na długofalową współpracę
  • nienaganna dykcja
  • wysoka kultura osobista
  • komunikatywność
Oferujemy:

  • stawkę godzinową 8,80 zł brutto
  • umowę o pracę
  • stabilne zatrudnienie
  • premie kwartalne
  • pełny pakiet szkoleń (szkolenie wstępne odbywa się w godz 8-16, pon-pt)
  • dodatkowe nagrody finansowe uzależnione od wyników
  • pracę w systemie zmianowym (6-8h pracy między 6.00 a 24.00, 5 dni w tyg. między poniedziałkiem a niedzielą)
  • możliwość awansu i rozwoju w międzynarodowej firmie oraz kontakt z najnowszymi technologiami



Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. z 2002 nr 101, poz. 926 ze zmianami.) Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania.