Dla naszego klienta, lidera w branży telefonii komórkowej poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta - Dział Techniczny
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
Osoby zatrudnione na w/w stanowisku będą odpowiedzialne za obsługę połączeń przychodzących, m.in.:
- pomoc techniczną w zakresie obsługi aparatów telefonicznych i modemów
- informowanie klientów o usługach operatora
- wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja
- wstępne rozpatrywanie reklamacji
- oferowanie dodatkowych usług dostępnych dla klientów
- aktywację bądź deaktywację usług na kontach klientów
- współpraca z działem technicznym
Wymagania:
- b.dobra znajomość obsługi komputera
- wykształcenie min. średnie (poparte maturą)
- dyspozycyjność (praca zmianowa)
- zorientowanie na długofalową współpracę
- nienaganna dykcja
- wysoka kultura osobista
- komunikatywność
Oferujemy:
- stawkę godzinową 8,80 zł brutto
- umowę o pracę
- stabilne zatrudnienie
- premie kwartalne
- pełny pakiet szkoleń (szkolenie wstępne odbywa się w godz 8-16, pon-pt)
- dodatkowe nagrody finansowe uzależnione od wyników
- pracę w systemie zmianowym (6-8h pracy między 6.00 a 24.00, 5 dni w tyg. między poniedziałkiem a niedzielą)
- możliwość awansu i rozwoju w międzynarodowej firmie oraz kontakt z najnowszymi technologiami
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. z 2002 nr 101, poz. 926 ze zmianami.) Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania.