Karierę masz na języku ! :) Wystarczy, że użyjesz go w rozmowach z naszymi
czeskojęzycznymi Klientami !
Oferujemy pracę w systemie home-office.
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta czeskojęzycznego
Miejsce pracy: Kazimierz Dolny, Lublin, Zamość, Lubartów
Czym się zajmiesz?
Twoim zadaniem będzie kompleksowa obsługa Klienta w języku czeskim . Będziesz kontaktować się telefonicznie i mailowo oraz odpowiadać na telefony Klientów zainteresowanych zakupem poszczególnych produktów z kategorii m.in. health & beauty, dbając jednocześnie o dopasowanie indywidualnej oferty do potrzeb zainteresowanych.
Oczekiwania względem kandydata:
- znajomość języka czeskiego na poziomie, który umożliwi swobodny kontakt telefoniczny i mailowy;
- zdolności komunikacyjne i pozytywne nastawienie;
- chęć realizowania się w pracy z klientem;
- chęć nabycia/ doskonalenia umiejętności sprzedażowych.
Co możemy zaoferować?
- możliwość wykorzystywania znajomości języka czeskiego w codziennej pracy;
- szkolenie wstępne oraz stałe doskonalenie poprzez wsparcie merytoryczne team leadera;
- elastyczny grafik (dyspozycyjność min. 20 h w tygodniu);
- możliwość pracy w systemie home-office;
- umowę z opłacanymi składkami dla osób po 26 r.ż;
- wynagrodzenie podstawowe + bardzo atrakcyjny, rzetelnie naliczany system prowizyjny (od 3000 do 6000 tyś zł).