Dla naszego klienta - operatora Cyfrowej Telefonii Komórkowej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta biznesowego
Miejsce pracy: Pszczyna
Zadania:
- obsługa rozmów przychodzących od klientów biznesowych firmy,
- obsługa pisemna i telefoniczna reklamacji i zleceń klientów biznesowych,
- udzielanie informacji o usługach oraz zagadnieniach technicznych.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie,
- komunikatywność,
- biegła obsługa komputera,
- dyspozycyjność (praca zmianowa w godzinach 6-22),
- łatwość formułowania wypowiedzi na piśmie,
- nienaganna dykcja,
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- atrakcyjną stawkę godzinową,
- kwartalne premie, oraz dodatkowe systemy motywacyjne,
- umowę o pracę,
- stabilne zatrudnienie,
- możliwość rozwoju w renomowanej firmie,
- system szkoleń,
- pracę w zgranym zespole,
- pracę w systemie zmianowym.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. z 2002 nr 101, poz. 926 ze zmianami.) Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania.