PPL zajmuje się świadczeniem usług na rzecz pasażerów i linii lotniczych oraz m.in. budową i eksploatacją lotnisk oraz zarządza dwoma portami lotniczymi - w Warszawie i Zielonej Górze.
Ma również udziały w 9 spółkach nadzorujących działanie lotnisk: w Krakowie, Szczecinie, Poznaniu, Gdańsku, Modlinie, Wrocławiu, Katowicach, Bydgoszczy i Rzeszowie. Ponadto PPL ma udziały w spółkach świadczących obsługę naziemną (handling), kontrolę bezpieczeństwa w portach lotniczych oraz wykonujących usługi pozalotnicze.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Technologii i Jakości Obsługi Pasażerów w Zespole Technologii Jakości Obsługi Pasażerów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 163/17
- Przygotowanie dokumentacji do postępowań projektowych i wykonawczych (Opis Przedmiotu Zamówienia),
- Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych, spotkaniach uzgodnieniowych, opiniowaniu projektów oraz pracach odbiorowych,
- Bieżąca analiza zagadnień przepustowościowych istniejącej infrastruktury terminala oraz rozwiązań technologicznych obsługi pasażerów pod kątem możliwości rozwojowych,
- Analiza istniejących rozwiązań technicznych oraz technologicznych w światowych portach lotniczych, a także identyfikowanie trendów w zakresie obsługi pasażerskiej z naciskiem na aspekty przepustowości oraz jakości obsługi pasażerów,
- Uzgodnienia i opiniowanie wszelkich zmian funkcjonalnych i proceduralnych w funkcjonowaniu układzie, organizacji , aranżacji bądź wyposażeniu terminala i obszarów przyległych, które mogą mieć wpływ na zmiany przepustowości bądź jakości obsługi pasażerów.
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Szeroki zakres świadczeń pozapłacowych
- Przyjazną atmosferę pracy
- Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane kierunki: inżynieria ruchu lotniczego, budownictwo, lub projektowanie,
- Przy wykształceniu średnim 5 lat doświadczenia zawodowego, z czego 2 lata na stanowisku samodzielnym,
- Przy wykształceniu wyższym 3 lata doświadczenia zawodowego z czego 2 lata na stanowisku samodzielnym,
- Znajomość zagadnień przepustowości, przepływów pasażerskich, tworzenia dokumentacji przetargowej, w postępowaniach budowlanych,
- Myślenie analityczne, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność w działaniu,
- Doświadczenie w opiniowaniu projektów budowlanych, tworzeniu OPZ, znajomość w praktyce zagadnienia przepustowości terminala pasażerskiego oraz posiada świadomość rozwiązań technologicznych wykorzystywanych przy obsłudze pasażerów,
- Umiejętność stosowania odpowiednich przepisów oraz pracy w zespole, terminowość, rzetelność.