Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Biura Taboru i Nadzoru Technicznego jako:
- pracę przy realizacji umów prowadzonych przez Biuro Taboru i Nadzoru Technicznego,
- udział w odbiorach technicznych tramwajów,
- nadzór nad jakością wykonywanych napraw i przeglądów tramwajów poprzez opiniowanie dostarczonej dokumentacji technicznej z zakresu naprawy oraz kontrole wykonywanych napraw i przeglądów technicznych tramwajów,
- uczestniczenie w działaniach walidacyjnych, testach i badaniach nowych produktów,
- określanie wymagań dla materiałów i podzespołów pozyskiwanych na potrzeby cykli przeglądowo-naprawczych oraz napraw głównych taboru,
- uczestniczenie w określaniu wymagań technicznych, nadzór nad zmianami i wdrażaniem cykli przeglądowo-naprawczych taboru,
- przygotowywanie projektów: pism, opisów technicznych, sprawozdań, instrukcji, poleceń, zarządzeń oraz dokumentów przetargowych w zakresie technicznym dotyczącym nowego taboru oraz taboru eksploatowanego.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- praca w godzinach 7.00 – 15.00,
- wdrożenie w ramach adaptacji zawodowej,
- pakiet prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie i możliwość wykupienia karnetu sportowego,
- bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
- pakiet socjalny w tym m.in. dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania,
- możliwość uzyskania dofinansowania do szkoleń i studiów,
- bezpłatna nauka języka angielskiego i niemieckiego na platformie eTutor dla Ciebie i wybranej osoby towarzyszącej,
- bezpłatne konsultacje psychologiczne dla pracowników,
- podwyższone do 4% wpłaty do PPK.
- wykształcenia wyższego technicznego na kierunkach automatyka i robotyka, elektronika, elektrotechnika, transport, mechatronika, mechanika i budowa maszyn,
- umiejętności posługiwania się dokumentacją techniczną i normami, znajomości rysunku technicznego,
- umiejętności redagowania pism urzędowych, tworzenia raportów oraz prezentacji,
- znajomości co najmniej jednego języka obcego na poziomie dobrym (angielski lub niemiecki),
- znajomości programów: Word, Excel, Power Point, Outlook, AutoCad, na poziomie zaawansowanym,
- prawa jazdy kat. B,
- samodzielności przy wykonywaniu indywidualnie zleconych zadań jak również umiejętności pracy w zespole pod presją czasu.
- doświadczenie na stanowiskach związanych z naprawami, obsługą techniczną, badaniami technicznymi lub produkcją taboru szynowego,
- znajomości przepisów z zakresu Prawa zamówień publicznych oraz przepisów dotyczących pojazdów szynowych,
- znajomości procesów projektowania, wytwarzania, badania i walidowania, dopuszczania do ruchu, odbierania jakościowego pojazdów szynowych,
- znajomości struktury i zawartości dokumentacji technicznej dotyczącej budowy i obsługi pojazdu szynowego,
- posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci do 1kV,
- ukończone studia podyplomowe w zakresie budowy pojazdów szynowych lub trakcji elektrycznej.
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Warszawa
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Naszym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej komunikacji tramwajowej w Warszawie. Odpowiadamy za eksploatację, naprawę i zakup taboru tramwajowego oraz prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy i remontów obiektów infrastruktury torowo – sieciowej i budynków. Nieustannie stawiamy na rozwój. Rozpoczęliśmy budowę zajezdni tramwajowej „Annopol”. Modernizujemy i budujemy trasy tramwajowe. W stolicy jeździ już ponad 300 wagonów niskopodłogowych. Zakupiliśmy także 123 nowoczesne tramwaje Warsolino, które w znaczący sposób odmienną komfort podróżowania. Tramwaje Warszawskie to przede wszystkim ludzie, którzy dokładają wszelkich starań, aby mieszkańcy stolicy mogli...