PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie kontroli robot budowlanych na miejscu budowy oraz zestawień sprawozdawczości w zakresie jakości wykonywanych prac w celu poprawy jakości wykonania robót.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- wskazywanie docelowych wymagań w zakresie parametrów funkcjonalnych linii kolejowych z uwzględnieniem ich obecnej i przyszłej funkcji w systemie transportowym;
- rozpoznawanie potrzeb inwestycyjnych w zakresie rozwoju infrastruktury z uwzględnieniem priorytetów realizacyjnych oraz zgodności z programami rozwojowymi;
- wyznaczenie strategicznych założeń dla zidentyfikowanych projektów inwestycyjnych;
- uczestnictwo w pracach prowadzonych przez inne jednostki organizacyjne Spółki, w szczególności w zakresie wdrożenia strategicznych założeń dla danego zadania inwestycyjnego oraz opiniowanie dokumentacji dla tych zadań inwestycyjnych,w szczególności pod względem spełnienia wymagań w zakresie parametrów funkcjonalnych i spójności ze strategią Spółki;
- analiza standardów technicznych i regulacji prawnych w zakresie inwestycji oraz nadzorowanie procesu opracowania dokumentacji w ramach przygotowania inwestycji;
- weryfikacja i opiniowanie opracowań przedprojektowych i projektowych;
- prowadzenie prac analitycznych w zakresie systemu transportu kolejowego oraz innych gałęzi transportu, w tym sporządzanie analiz ruchowych i technicznych;
- przygotowywanie dokumentacji przedprojektowych (wstępne studia wykonalności, studia wykonalności, koncepcje programowo-przestrzenne, programy funkcjonalno-użytkowe) oraz projektowych;
- wykonywanie innych poleceń przełożonego zgodnie z posiadanym zakresem umiejętności i kwalifikacji.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne;
- doświadczenie zawodowe 4 lata w tym 2 lata na stanowiskach związanych z infrastrukturą kolejową;
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym;
- znajomość AutoCad, SKRJ, systemu POS będzie dodatkowym atutem;
- umiejętność podejmowania decyzji, organizowania, współpracy, negocjowania, planowania oraz zaangażowanie.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.