SPIE Polska zajmuje pozycję lidera na polskim rynku facility management. Świadczymy zintegrowane usługi, obejmujące obsługę techniczną, infrastrukturalną, administracyjną obiektu oraz consulting FM. Przygotowujemy analizy i na bazie długoletniego doświadczenia budujemy nowe koncepcje. Nasi eksperci tworzą wiele nowych, innowacyjnych rozwiązań, koncentrując się na optymalizacji i efektywności projektów.
Celem stanowiska jest: realizacja bieżących zadań mających na celu wsparcie Przełożonego w prowadzeniu kontraktów z zakresu zarządzania i obsługi nieruchomości, w tym:
-
nawiązywanie i budowanie długotrwałych relacji z Administratorem Obiektu/ Właścicielem Nieruchomości
-
prowadzenie doradztwa technicznego dla Klientów
-
pozyskiwanie ofert od podwykonawców oraz przygotowywanie ofert dla Klientów na prace w zakresie modernizacji, aranżacji, napraw, usprawnień, remontów w budynkach komercyjnych
-
wybór podwykonawców i negocjowanie umów z podwykonawcami
-
kontrola poszczególnych etapów prac, rozliczanie i raportowanie postępu wykonywania zleceń
Jeśli posiadasz:
-
wykształcenie wyższe techniczne (preferowane elektryczne lub z zakresu inżynierii środowiska)
-
wiedzę w zakresie systemów budynkowych (energetycznych, sanitarnych, ppoż.)
-
czynne prawo jazdy kat. B
-
znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną rozmowę oraz przygotowanie dokumentacji
-
cechy takie jak: efektywna organizacja czasu i pracy, komunikatywność, umiejętność realizacji zadań w sytuacji stresu i pod presją czasu, dyspozycyjność, mobilność
-
chęć podnoszenia kompetencji i kwalifikacji zawodowych
Mile widziane:
-
doświadczenie w obsłudze lub wykonawstwie instalacji budynkowych
-
doświadczenie i umiejętności handlowe
Wybranym kandydatom oferujemy:
-
możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
interesujący zakres zadań
-
przyjazne środowisko pracy
-
stabilne warunki zatrudnienia