ERBUD INDUSTRY CENTRUM
Dynamicznie rozwijająca się firma, świadcząca usługi serwisowo - remontowe dla energetyki
i przemysłu, należąca do Grupy Erbud,
Poszukuje rzetelnych osób na stanowisko:
Specjalista ds. technicznych
Miejsce pracy:
Konin
Opis stanowiska:
- Nadzór i koordynacja robót usługowych.
- Dokonywanie oceny uszkodzeń i wykonywanie napraw mechanicznych urządzeń i instalacji energetycznych.
- Dokonywanie oceny w zakresie zapewnienia bezpiecznych warunków pracy, kontrola zastosowanych zabezpieczeń miejsc pracy pod względem bhp i ppoż. przy serwisowanych urządzeniach.
- Nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem urządzeń i narzędzi specjalistycznych, służących do realizacji zadań serwisowych.
- Współpraca z przedstawicielami Zleceniodawcy, w celu określenia dokładnego zakresu prac i prawidłowego rozliczenia wykonanych robót.
- Współdziałanie ze Zleceniodawcą w zakresie wyłączania wskazanych urządzeń, prób rozruchowych i docelowych uruchomień urządzeń.
- Nadzorowanie konserwacji serwisowanych urządzeń.
- Ewidencjonowanie kosztów, sporządzanie analiz i sprawozdań z wykonywanych usług
- Współpraca z Wydziałem Zaopatrzenia i Gospodarki Materiałowej w zakresie dostaw materiałów i części zamiennych niezbędnych do realizacji zadań serwisowych w terminach żądanych przez Zleceniodawcę.
- Kontrola obiegu dokumentów między centralą a oddziałem.
- Przygotowanie zestawień i raportów wymaganych przez przełożonego.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe z zakresu mechaniki lub mechatroniki.
- Znajomość branży energetycznej, w tym instalacji kotłowych oraz instalacji oczyszczania spalin.
- Bardzo dobra znajomość mechaniki, w szczególności budowy i zasad funkcjonowania kotłów energetycznych, instalacji odsiarczania spalin, przenośników ślimakowych, taśmowych, przekładni mechanicznych, mechanicznych układów filtracyjnych, mechanicznych układów regulacyjnych (nastawniki, zawory, regulatory, armatura przemysłowa), itp.
- Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Bardzo dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel, Outlook).
- Umiejętność pracy z dokumentami księgowymi.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Posiadanie uprawnień kwalifikacyjnych SEP grupy 1 i 2.
Oferujemy:
- opiekę medyczną
- naukę języków obcych
- dofinansowanie do pakietów sportowych
- ubezpieczenie na życie
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
- atrakcyjne wynagrodzenie