Alab Laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od 18 lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 375 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 81 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3000 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
Celem pracy Specjalisty ds. technicznych jest koordynacja i nadzór nad pracami konserwacyjnymi, remontowymi oraz adaptacyjnymi w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania nieruchomości Alab (laboratoriów, punktów pobrań oraz powierzchni biurowych) zlokalizowanych na terenie całej Polski.
- realizacja czynności dotyczących technicznego utrzymania nieruchomości,
- zapewnienie właściwego stanu instalacji technicznych i zabezpieczających (planowanie i realizacja bieżących prac konserwacyjnych oraz naprawczych),
- współpraca z wykonawcami konserwującymi instalacje i urządzenia oraz nadzór nad realizowanymi przez wykonawców pracami,
- nadzór nad terminowością i jakością wykonywanych robót (przeglądów, serwisów, konserwacji),
- koordynowanie procesami inwestycyjnymi,
- weryfikacja stanu technicznego lokali przeznaczonych na punkty pobrań,
- poszukiwanie nowych firm budowlanych i wybór wykonawców do realizacji prac remontowych na terenie kraju,
- tworzenie harmonogramów i kosztorysów prac budowlanych,
- koordynacja i monitorowanie usuwania usterek budowlanych,
- planowanie i realizacja przeprowadzek,
- realizacja zakupów materiałowych, koniecznych do wykonania prac technicznych,
- poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań optymalizujących koszty inwestycji,
- przygotowywanie dokumentacji.
- wykształcenie średnie techniczne,
- co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku,
- znajomość przepisów prawa budowlanego,
- rozwinięte zdolności komunikacyjne i negocjacyjne,
- wysoki poziom zdolności organizacyjnych,
- wysoki poziom samodzielności i odpowiedzialności,
- ukierunkowanie na realizację wyznaczonych zadań zgodnie z założonymi terminami,
- bardzo dobra znajomość MS Office,
- mobilność i dyspozycyjność,
- prawo jazdy kat. B.
- znajomość przepisów higieniczno-sanitarnych obowiązujących w placówkach medycznych,
- znajomość kosztorysowania,
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
- posiadanie uprawnień elektrycznych.
- możliwość realnego wpływania na procesy realizowane w firmie na terenie całego kraju,
- udział w strategicznych projektach dla firmy,
- umowę o pracę,
- kartę MultiSport oraz możliwość ubezpieczenia grupowego,
- dopłatę do pakietu opieki medycznej
- zniżki na nasze usługi dla naszych Pracowników, ich rodzin oraz współpracowników,
- możliwość rozwoju zawodowego.