Klient Banku Danych o Inżynierach poszukuje osób na stanowisko:
Specjalista ds. Technicznych i Serwisu/ Application Engineer
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: (5287-12)
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne - kierunek mechaniczny
- około 3 lata doświadczenia w przemyśle (utrzymanie ruchu / serwis) lub biurze konstrukcyjnym
- Znajomość podstaw budowy maszyn i zagadnień z zakresu łożyskowania
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie we wsparciu technicznym klientów / rozwiązywaniu problemów technicznych
- Prawo jazdy kat. B
- Sumienność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność współpracy w grupie
Zakres obowiązków:
- około 3 lata doświadczenia w przemyśle (utrzymanie ruchu / serwis) lub biurze konstrukcyjnym
- Znajomość podstaw budowy maszyn i zagadnień z zakresu łożyskowania
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie we wsparciu technicznym klientów / rozwiązywaniu problemów technicznych
- Prawo jazdy kat. B
- Sumienność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność współpracy w grupie
- Wsparcie techniczne dla klientów w zakresie zaawansowanych problemów technicznych w ramach posiadanej wiedzy
- Prowadzenie szkoleń technicznych dla klientów i dystrybutorów
- Wsparcie zespołów dystrybucji przemysłowej i sprzedaży w zakresie charakterystyki technicznej wyrobów należących do grupy produktowej oraz w projektach modernizacji urządzeń u klientów
- Promocja, realizacja i pośrednia sprzedaż usług serwisowych
- Ocena techniczna reklamacji technicznych zgodnie z procedurami jakości
- Wsparcie w zakresie tłumaczenia literatury technicznej
- Realizacja zleconych zadań dodatkowych wynikających z działalności działu Technicznego i Serwisu
- Wykorzystanie Six Sigma do optymalizacji procesów biznesowych
Firma oferuje:
- Prowadzenie szkoleń technicznych dla klientów i dystrybutorów
- Wsparcie zespołów dystrybucji przemysłowej i sprzedaży w zakresie charakterystyki technicznej wyrobów należących do grupy produktowej oraz w projektach modernizacji urządzeń u klientów
- Promocja, realizacja i pośrednia sprzedaż usług serwisowych
- Ocena techniczna reklamacji technicznych zgodnie z procedurami jakości
- Wsparcie w zakresie tłumaczenia literatury technicznej
- Realizacja zleconych zadań dodatkowych wynikających z działalności działu Technicznego i Serwisu
- Wykorzystanie Six Sigma do optymalizacji procesów biznesowych
- Pracę w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży
- Możliwości rozwoju
- Liczne szkolenia
- Atrakcyjny pakiet socjalny
- Możliwości rozwoju
- Liczne szkolenia
- Atrakcyjny pakiet socjalny
Aplikowanie na ofertę pracy za pomocą przycisku "APLIKUJ TERAZ".