AWBUD Design & Build to firma świadcząca zintegrowaną usługę realizacji inwestycji dla klientów sektora przemysłu oraz sektorów użyteczności publicznej, budownictwa ogólnego i infrastruktury ochrony środowiska. W ramach pełnego pakietu usług oferujemy klientom zarządzanie planowanymi inwestycjami, realizację projektowania i generalnego wykonawstwa obiektów.
Od 2017 roku Grupa AWBUD wchodzi w skład Holdingu Murapol,
co w dalszej perspektywie znacząco zwiększy jej potencjał realizacyjny.
AWBUD Design & Build poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. technicznych i harmonogramowania
Miejsce pracy: Biuro Warszawa + budowy na terenie Polski
Nr ref.: STH/AWB/2018
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Analiza szczegółowych harmonogramów realizacji prac oraz wprowadzanie uwag i zmian w harmonogramach projektów,
- Bieżąca współpraca z Kierownikiem Kontraktu w zakresie kompletowania danych harmonogramowych,
- Koordynacja harmonogramów podwykonawców w relacji do harmonogramu projektu,
- Analiza odchyleń poszczególnych zadań od harmonogramu projektu, tworzenie raportów, zestawień, opracowywanie wyciągów okresowych dot. m. in, postępu i zaawansowania prac, obciążenie zasobami, interpretowanie sytuacji na budowie,
- Uczestnictwo w spotkaniach koordynacyjnych dotyczących harmonogramów i raportów miesięcznych,
- Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych z przygotowywania harmonogramów z wykorzystaniem MS Project,
- Uczestnictwo w audytach kontrolnych na projektach w ramach kontroli czasu realizacji projektów.
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie: wyższe techniczne o specjalności budowlanej lub instalacyjnej,
- Doświadczenie: min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- Gotowość do częstych podróży służbowych,
- Bardzo dobra znajomość MS Project z praktycznym zastosowaniem do tworzenia harmonogramów,
- Znajomość metodyki zarządzania projektami w tym planowania, śledzenia postępu i raportowania,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- Wysokorozwinięte zdolności analityczne,
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- Innowacyjność i inicjatywa podczas wykonywania zadań.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach grupy kapitałowej,
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do podejmowanych zadań i odpowiedzialności,
- Ciekawą pracę w doświadczonym zespole,
- Pakiet benefitów pozapłacowych m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, możliwość grupowego ubezpieczenia, dostęp do platformy szkoleniowej on-line,
- Możliwość proponowania i wdrażania własnych rozwiązań,
- Zapewniamy zwrot kosztów przejazdów służbowych oraz nocleg.