PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie ciągłości pracy systemów informatycznych, telekomunikacyjnych w celu usprawnienia prawidłowego funkcjonowania Centrum Rozkładów Jazdy w Warszawie, Ekspozytury Rozkładów Jazdy w Szczecinie oraz Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym w Warszawie, Ekspozytury Zarządzania Ruchem Kolejowym w Szczecinie.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- analizowanie i formułowanie potrzeb w zakresie zastosowań informatyki w Ekspozyturze Rozkładów Jazdy w Szczecinie oraz w Ekspozyturze Zarządzania Ruchem Kolejowym w Szczecinie,
- utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej sprzętu informatycznego, telekomunikacyjnego oraz oprogramowania w celu zapewnienia bieżącej realizacji zadań pracowników w Ekspozyturze Rozkładów Jazdy w Szczecinie oraz w Ekspozyturze Zarządzania Ruchem Kolejowym w Szczecinie, a także naprawa i konserwacja urządzeń,
- administrowanie lokalnymi aplikacjami, bazami danych, systemami informatycznymi oraz lokalną infrastrukturą teleinformatyczną,
- monitorowanie legalności użytkowanego oprogramowania w celu raportowania potrzeb i incydentów zgodnie z obowiązującymi standardami w Spółce,
- współuczestniczenie w administrowaniu systemem bezpieczeństwa teleinformatycznego w celu zachowania zgodności z obowiązującą polityką bezpieczeństwa w Spółce,
- współuczestniczenie we wdrażaniu systemów informatycznych oraz sieci teleinformatycznych w celu zapewnienia ciągłości procesu wdrażania systemów informatycznych oraz sieci teleinformatycznych,
- wspieranie lub prowadzenie szkoleń użytkownika końcowego z obsługi komputera, narzędzi biurowych oraz dedykowanych systemów użytkowych w celu usprawnienia realizacji procesów biznesowych Spółki,
- ewidencjonowanie i rozliczanie świadczonych usług w zakresie prowadzonej działalności oraz opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji technicznej wg właściwości merytorycznej,
- bieżące wsparcie użytkowników w zakresie wykorzystania infrastruktury teleinformatycznej.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie średnie,
- doświadczenie zawodowe minimum rok na stanowiskach administracyjnych,
- znajomość protokołu transmisji danych na poziomie podstawowym,
- znajomość systemów operacyjnych na poziomie średnio zaawansowanym.
Mile widziane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie zawodowe 3 lata na stanowiskach związanych z oprogramowaniem komputerowym,
- znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym,
- znajomość obsługi pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność analizy danych.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.