Tradycja i Jakość Sp. z o.o. to polska sieć spożywczych marketów dynamicznie działająca we Wrocławiu, zaliczana jest obecnie do grona większych pracodawców na terenie miasta. Gwarantuje stałe i stale rosnące zatrudnienie ponad 300 osobom. Nasza firma stosuje nowoczesny system zarządzania potencjałem ludzkim, a efektywne instrumenty zabezpieczenia socjalnego pracowników tworzone są w pełni zgodnie z prawem i standardami europejskimi.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Techniczno-Administracyjnych
Miejsce pracy: Wrocław
Obowiązki:
- Nadzór nad urządzeniami i instalacjami chłodniczymi, klimatyzacyjnymi, wentylacyjnymi i grzewczymi (kotłownie gazowe). Udział i nadzór nad serwisami zewnętrznymi, konserwacjami, naprawami i usuwaniem awarii w instalacjach i urządzeniach. Odbiory tych usług i ich rozliczanie, prowadzenie dokumentacji gwarancyjnej. Zbieranie ofert i negocjowanie cen za usługi. Prowadzenie korespondencji w tym zakresie.
- Współpraca z UDT w zakresie urządzeń i instalacji podlegających dozorowi, nadzór nad terminami i przygotowaniami do kontroli.
- Prowadzenie ewidencji czynności naprawczych i serwisowych urządzeń i instalacji chłodniczych, klimatyzacyjnych i wentylacyjnych.
- Udział w opracowywaniu planów remontów i modernizacji placówek Spółki w zakresie w/w urzadzeń i instalacji. Sporządzanie zakresów prac remontowych i harmonogramów remontów.
- Tworzenie budżetu inwestycyjnego i remontowego w zakresie w/w urządzeń i instalacji.
- Kontrola i weryfikacja dokumentów kosztowych z dokumentacją rozliczeniową.
- Nadzór nad gazami chłodniczymi. Rejestrowanie ilości zakupu oraz rejestrowanie rozchodu i zużycia gazów, sporządzanie raportów i sprawozdań.
- Obsługa programu KOBIZE (Krajowy Ośrodek Bilansowania i Zarzadzania Emisjami), sporządzanie raportów i sprawozdań.
- Nadzorowanie usług kominiarskich, ewidencjonowanie kosztów, rozliczanie faktur i prowadzenie korespondencji w tym zakresie.
- Nadzorowanie obsługi i serwisu maszyn czyszczących podłogi, ewidencjonowanie kosztów, rozliczanie faktur i prowadzenie korespondencji w tym zakresie.
- Bieżące śledzenie informacji internetowych o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej w celu przekazania ich wewnątrz Spółki.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, branżowe.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata.
- Uprawnienia SEP do 1kV.
- Praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office.
- Doskonałe zdolności organizacyjne.
- Samodzielność, odpowiedzialność.
Oferujemy:
- Pracę na podstawie umowy o pracę
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego w ramach programu szkoleń
- Bogaty pakiet socjalny (wczasy pod gruszą, bony, pożyczki zakładowe)
- Możliwość ubezpieczenia grupowego dla pracowników i członków ich rodzin
- Nagrody pieniężne za polecanie nowych pracowników